کد خبر : 1833598 | 23 تیر 1401 ساعت 23:28 | 14.5K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی پُرگل تیم ملی زنان مقابل تاجیکستان

تیم ملی فوتبال زنان ایران در سومین روز از مسابقات کافا با یک نتیجه پُرگل مقابل تاجیکستان به پیروزی رسیدند.

پیروزی پُرگل تیم ملی زنان مقابل تاجیکستان

به گزارش ورزش سه، تیم ملی زنان ایران دومین مسابقه خود در تورنمنت کافا را تهاجمی شروع کرد و در دقیقه دوم مسابقه با کاشته‌ی زیبای افسانه چترنور از پشت محوطه‌ی جریمه دروازه تاجیکستان را باز کرد.
شاگردان مریم آزمون در همان نیمه اول موفق شدند دو گل دیگر وارد دروازه تیم میزبان کنند تا بدین ترتیب نیمه اول با سه گل افسانه چترنور، هستی فروزنده و ملیکا متولی به نفع ایران به پایان برسد.
اما این پایان کار نبود و در نیمه دوم هستی فروزنده گل دوم خود و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، در دقیقه ۸۷ بار دیگر افسانه چترنور که زننده گل اول این مسابقه بود، دروازه میزبان را باز کرد تا بدین ترتیب او هم در این مسابقه دو گل به ثمر رسانده باشد.
بدین ترتیب تیم ملی ایران دومین مسابقه خود در تورنمنت کافا را با پیروزی پنج گله مقابل تاجیکستان به اتمام رساند تا با این نتیجه و با توجه به برد هفته اول مقابل قرقیزستان، 6 امتیازی شده و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار گیرد. 
ازبکستان نیز هر دو دیدار گذشته خود مقابل تاجیکستان و ترکمنستان را با 6 گل پیروز شده و با تفاضل گل 12+ در رتبه اول جدول رده بندی قرار دارد.
لازم به ذکر است دیدار بعدی تیم ملی ایران در تورنمت کافا مقابل ترکمنستان، یک‌شنبه بیست و ششم تیرماه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها