کد خبر : 1833609 | 24 تیر 1401 ساعت 09:37 | 79.1K بازدید | 22 دیدگاه

پیشنهاد جذاب به رئال: ستاره بایرن را بخرید

به نظر می‌رسد که تصمیم لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، برای جدایی از این تیم جدی است.

پیشنهاد جذاب به رئال: ستاره بایرن را بخرید

به گزارش "ورزش سه"، بحث انتقال بازیکنان زیادی به رئال مادرید در چند هفته اخیر به گوش رسیده و این در حالی است که مدیران این باشگاه مدعی شده‌اند دیگر تصمیمی برای خرید بازیکن جدید ندارند. 
چند نفر از مدیران رئال در چند روز آخر مشغول مذاکره با مدیر برنامه لوکا یوویچ برای انتقال این مهاجم صرب به فیورنتینا و نهایی کردن فروش این بازیکن بوده‌اند. 
مدیر برنامه او در واقع همان مدیر برنامه لروی سانه است که از این فرصت استفاده کرده و به باشگاه رئال مادرید پیشنهاد کرد که برای جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی اقدام کند. 

1645137


روزنامه اسپانیایی مارکا ضمن تایید این خبر مدعی شد که او از مدیران رئال خواسته که بدون این که پاسخی به این درخواست بدهند، صرفا شرایط جذب سانه را مورد بررسی قرار دهند و در نهایت پاسخ خودشان را اعلام کنند. 
با این حال آنها خیلی زود نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کردند که تصمیمی برای جذب سانه و هیچ بازیکن دیگری در این پنجره تابستانی ندارند و تمام تمرکز آنها در فاصله باقی مانده تا پایان این پنجره روی فروش بازیکنانی است که فعلا در اختیار این تیم قرار دارند. 
این اولویت اصلی حال حاضر مدیران رئال مادرید است و آنها تمام تلاش خودشان برای فروش بازیکنانی که جایی در برنامه‌های کارلو آنچلوتی برای فصل آینده ندارند، آغاز کرده‌اند. در صورتی که تمامی بازیکنان مدنظر این باشگاه به فروش برسند، شاید پس از آن شرایط برای جذب یک یا دو بازیکن دیگر فراهم شود.

دیدگاه‌ها