کد خبر : 1833645 | 24 تیر 1401 ساعت 14:00 | 17.9K بازدید | 6 دیدگاه

استقلال خوزستان و جذب چهار بازیکن جدید

تیم استقلال خوزستان تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر سیروس پورموسوی آغاز کرده و در کمپ الیاف اردو زده تا دوره بدنسازی را پشت سر بگذارد.

استقلال خوزستان و جذب چهار بازیکن جدید

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که در کارنامه‌اش قهرمانی لیگ برتر به چشم می‌خورد در تلاش برای بازگشت به لیگ برتر است و به همین بهانه با سرمربی سابق خود توافق کرده است. اما مذاکرات روزهای ابتدایی این باشگاه منجر به حضور 4 بازیکن جدید در اردوی آبی ها شده است. عظیم گوگ که سابقه حضور در تیم استقلال تهران را دارد، امین اسدی، علی وزیری پناه و رضا جباری 4 بازیکنی هستند که با استقلال خوزستان قرارداد امضا کرده‌اند. این باشگاه هم چنین قرارداد بهروز بارانی و و حسین بهرامی دو بازیکن تاثیر گذار فصل گذشته را تمدید کرده است.

1727494

استقلال خوزستان در سال های اخیر و در برهه‌ای به همراه امیر خلیف اصل و سهراب بختیاری زاده مدعی صعود به لیگ برتر بود اما این پروسه نهایی نشد و امیدوار است در فصل جدید بازی ها در نهایت به این موفقیت دست پیدا کند. باید منتظر ماند و دید که آیا استقلال خوزستان به دلیل عدم حضور در هفته پایانی فصل گذشته فصل جدید را با 3 امتیاز منفی آغاز خواهد کرد یا نه.

1727495

به نظر می‌رسد روند جذب بازیکن از سوی تیم استقلال خوزستان در روزهای آتی هم ادامه باشد به این خاطر که هدف این تیم در فصل جدید لیگ یک صعود به لیگ برتر خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها