کد خبر : 1833672 | 24 تیر 1401 ساعت 17:53 | 21.5K بازدید | 8 دیدگاه

دیگر امکان جدایی قرضی از استقلال را ندارم

خادم پور: کادرفنی استقلال از وضعیتم راضی است

مدافع جوان استقلال می گوید عملکرد خوبی در تمرینات داشته و منتظر است باشگاه تکلیفش را مشخص کند.

خادم پور: کادرفنی استقلال از وضعیتم راضی است

به گزارش "ورزش سه"، سینا خادم‌پور که فصل گذشته را به صورت قرضی در نفت مسجدسلیمان توپ زد در مورد بازگشت به تمرینات استقلال گفت: خدا را شکر توانستیم فصل گذشته نفت مسجد سلیمان را در لیگ برتر حفظ کنیم و من هم ۲۰ بازی به میدان رفتم و با توجه به قرار گرفتن در شرایط بازی تجربه خوبی را کسب کردم و حالا هم پس از تماس باشگاه استقلال یک هفته‌ است که در تمرینات حاضر شدم. در این مدت و به خصوص بازی درون تیمی دیروز عالی کار کردم و پیروز هم شدیم و خدا را شکر در حال حاضر شرایط فنی و بدنی خوبی دارم.
او ادامه داد: در این یک هفته تمرینات پرفشاری را در دو نوبت پشت سر گذاشتیم و من هم عملکرد خوبی از خودم ثبت کردم و چند بازی کادرفنی در صحبت با بنده از وضعیتم ابراز رضایت کردند و تا جایی که در جریانم سبک بازی من را دوست داشتند و حالا هم باید منتظر تصمیم سرمربی باشم.
خادم‌پور در ادامه در خصوص اینکه دیگر نمی تواند قرضی به تیمی برود توضیح داد: به دلیل این که ۳ بار به صورت قرضی از استقلال در نفت تهران، گل‌گهر و نفت مسجد سلیمان بازی کرده‌ام. علاوه بر این باید صراحتاً بگویم دیگر یک بازیکن جوان و بی‌تجربه نیستم و تجربیات زیادی را در سال‌های اخیر کسب کرده‌ام و دیگر از لحاظ سنی هم باید بگویم پخته شده‌ام و بهترین تصمیم را خواهم گرفت.
خادم پور یادآور شد: من توانایی و تجربه کافی برای بازی در پست مدافع و هافبک دفاعی را دارم و در این دو پست در خدمت استقلال خواهم بود.

دیدگاه‌ها