کد خبر : 1833739 | 25 تیر 1401 ساعت 11:16 | 7.1K بازدید | 5 دیدگاه

هری کین: وقت فتح جام در تاتنهام رسیده است

هری کین، ستاره تاتنهام، می‌گوید این تیم باید در فصل جدید برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کند.

هری کین: وقت فتح جام در تاتنهام رسیده است

به گزارش "ورزش سه"، حضور آنتونیو کونته روی نیمکت تاتنهام باعث شد که شرایط برای کین تا حد زیادی تغییر کند و او به ادامه حضور در این تیم مشتاق شود. 
این ستاره انگلیسی تابستان گذشته خواهان ترک این باشگاه و پیوستن به منچسترسیتی بود اما حالا انگیزه‌های زیادی در تاتنهام دارد و امیدوار است که بتواند جام قهرمانی را به همراه این تیم کسب کند. 
او روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« ما مدت‌هاست که هیچ جامی کسب نکردیم. در دو یا سه سال گذشته در سطح همیشگی قرار نداشتیم. هرچند کسب سهمیه لیگ قهرمانان اتفاق بسیار خوبی بود و همین انرژی زیادی به همه اعضای این باشگاه داده است. حالا زمان تلاش بیشتر و کسب عنوان قهرمانی در تاتنهام رسیده است.»

1718983


کین درباره بهبود شرایط این تیم با جذب بازیکنان مدنظر کونته گفت:« ما فصل مهم و بزرگی پیش رو داریم. خریدهای بسیار خوبی انجام دادیم و آنها خیلی زود به جمع ما اضافه شدند که اتفاق بسیار خوبی بود. حالا بی‌صبرانه در انتظار فصل جدید هستیم اما هنوز کارهایی هست که باید پیش از آغاز این فصل انجام دهیم.»
کاپیتان تیم ملی انگلیس با تمجید از کونته اضافه کرد:« آنتونیو فوق العاده بوده است. من چیزهای بسیاری از هر مربی یاد گرفته‌ام و آنتونیو آمادگی بدنی را برای من به سطح دیگری برده است. او فشار زیادی در تمرینات به ما وارد می‌کند. او دوست دارد کار کند و تا زمانی که می‌تواند در زمین تمرین باشد تا اطمینان حاصل کند که ما برای هر بازی آماده هستیم. من از تماشای آمادگی او، اشتیاق او و تلاشی که برای گرفتن بهترین بازی از بازیکنان دارد چیزهای بسیاری یاد گرفتم.»

دیدگاه‌ها