کد خبر : 1833895 | 26 تیر 1401 ساعت 09:24 | 36.5K بازدید | 8 دیدگاه

محرز: با قرارداد جدید می‌توانم گوشی‌ام را عوض کنم

ریاض محرز، ستاره منچسترسیتی، شوخی جالبی را پس از امضای قرارداد جدید با این باشگاه مطرح کرد.

محرز: با قرارداد جدید می‌توانم گوشی‌ام را عوض کنم

به گزارش "ورزش سه"، محرز این هفته تصمیم گرفت که پیشنهاد تمدید قرارداد منچسترسیتی را پذیرفته و قرارداد جدید سه ساله‌ای را با این تیم به امضا برساند. 
این بازیکن الجزایری با سایر اعضای تیم پپ گواردیولا برای برگزاری اردوی تمرینی پیش فصل راهی آمریکا شد تا خودش را برای آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس آماده کند. 
او تصویری از خودش در حال سوار شدن به هواپیما برای سفر به آمریکا در صفحه توییترش منتشر کرد و با بزرگ‌نمایی بخشی از عکس که قسمت شکسته تلفن همراهش را نشان می‌داد با استفاده از شکلک‌های خنده نوشت:« بله، خودم در جریان هستم.»

1727855
یکی از افرادی که صفحه این بازیکن را در توییتر دنبال می‌کند در واکنش به عکس دوم که گوشی شکسته او را نشان می‌داد نوشت:« محرز تو که پول داری.»

1727856
این ستاره سیتی واکنش جالبی به این اظهارنظر نشان داد و در پاسخ به این کاربر نوشت:« من تا حالا منتظر امضای قرارداد جدید بودم.»
شوخی جالب این بازیکن مورد توجه بسیاری از کاربران توییتر قرار گرفت که با لایک کردن و بازنشر این توییت به آن واکنش نشان دادند. 
قرارداد قبلی محرز در پایان فصل آینده به اتمام می‌رسید و به همین دلیل مدیران سیتی این ریسک را نپذیرفته و تمام تلاش‌شان را برای امضای قراردادی تا سال 2025 به کار گرفتند که جواب داد. 
محرز از زمان پیوستن به منچسترسیتی از لسترسیتی با قراردادی به ارزش 60 میلیون پوند، موفق شده سه جام قهرمانی با این تیم به دست آورد و به یکی از مهره‌های کلیدی تیم پپ گواردیولا تبدیل شده است.

 

دیدگاه‌ها