کد خبر : 1834009 | 26 تیر 1401 ساعت 20:58 | 23.7K بازدید | 2 دیدگاه

پیشنهادات خوبی داشتم اما ترجیح دادم بمانم؛

قاسمی: فوتبالیست زمین خاکی هستم و می‌جنگم!

آرمان قاسمی می‌گوید علی‌رغم دریافت پیشنهاد از تیم‌های بالای جدول، ترجیح داد قرارداد خود را با ذوب آهن تمدید کند.

قاسمی: فوتبالیست زمین خاکی هستم و می‌جنگم!

به گزارش ورزش سه، آرمان قاسمی در حاشیه تمرین امروز ذوب آهن در خصوص ادامه حضورش در این تیم عنوان کرد: من همیشه گفته‌ام ذوب آهن جزو بزرگترین تیم‌های ایران است؛ این تیم در ۱۰-۱۱ سال اخیر توانسته تا فینال لیگ قهرمانان آسیا بالا برود، چند بار قهرمان جام حذفی و دو بار هم نایب قهرمان لیگ برتر بشود پس این تیم قطعا باید تیم بزرگی باشد که در این سال‌ها توانسته این میزان افتخار کسب کند. من هم با توجه به شرایطی که دو سال قبل داشتم تمایل داشتم بتوانم به عضویت این تیم دربیایم و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

وی افزود: فصل قبل با توجه به شرایطی که وجود داشت من از عملکرد خودم و تیمی که در آن بودم خیلی راضی بودم؛ امسال ۴-۵ پیشنهاد واقعا خوب از نظر مالی از تیم‌هایی که اکثرا بالای جدول بودند داشتم ولی با مشاوره‌هایی که گرفتم و تشخیص خودم، ترجیح دادم بمانم.

قاسمی در پاسخ به اینکه از کدام تیم‌ها پیشنهاد داشت گفت: در ایران شرایط طوری است که تیم‌ها یک بازیکن را می‌خواهند و مذاکره می‌کنند اما زمانی که بازیکن موضوع را عنوان می‌کند؛ آن تیم وقتی می‌بیند حالت بازارگرمی پیدا می‌کند؛ برای اینکه بازیکن به عضویت تیم دیگری درآمده می‌گوید نه اصلا این بازیکن را نمی‌خواستیم. در تیم‌های دیگر هم این موضوع را دیدیم که  برخی تیم‌ها بازیکنی را که عملکرد خیلی خوبی داشت، در حد بازیکن معمولی پایین آوردند؛ به همین دلیل اجازه بدهید اسم نگویم اما خدا را شکر امسال هم این اتفاق خوب افتاد و من تمدید کردم. برای خودم خیلی خوشحالم و امیدوارم بهترین عملکرد را در لباس ذوب آهن داشته باشم و بتوانم در صورتی‌که مربی تیم ملی مشخص شود، یکی از بازیکنان تیم ملی باشم.

او در واکنش یا ابقای اسکوچیچ گفت: در ایران هر چیزی ثانیه‌ای تغییر می‌کند. به هر حال امیدوارم بتوانم جزو بازیکنانی باشم که به اردوها دعوت می‌شوم.

قاسمی درباره کار کردن با مهدی تارتار بیان کرد: من علاوه‌بر این سه سال، یک سال در مسجدسلیمان و یک سال هم در گهر درود افتخار شاگردی آقا مهدی را داشتم. اینکه یک مربی به بازیکن اعتقاد و اعتماد داشته باشد و آزادی عمل بدهد، یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باعث می‌شود بازیکن عرض اندام کند و ایده‌آل‌ترین حالت خودش را به اجرا بگذارد؛ من از اینکه با آقا مهدی کار می‌کنم واقعا خوشحالم. من قبلا هم گفته‌ام ایشان از نظر فنی جزو بهترین و پاک ترین مربیان ایران است. من با مربیان زیادی کار کرده‌ام که غالبا مربیان خوب و پاکی بوده‌اند اما خدا را شکر این افتخار را داشتم که ۴-۵ سال شاگرد آقا مهدی باشیم.

مدافع ذوب آهن با اشاره به انگیزه‌اش برای حضور در تیم ملی گفت: قطعا هر بازیکنی در هر تیمی آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را دارد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم نظر مثبت کادرفنی تیم ملی را جلب کنم و افتخار پوشیدن این تیم را در هر عرصه‌ای داشته باشم.

قاسمی در مورد جنگندگی بالایی که در طول مسابقات دارد گفت: ما جزو آن دسته از بازیکنانی هستیم که در زمین خاکی تعلیم دیدیم و همیشه در‌ زمان‌های قدیم پیگیر فوتبال بودیم و بازیکنانی مثل علی انصاریان یا کارلوس پویول و راموس الگویمان بودند. برای همین همیشه سعی می‌کنم در حد توانم برای پیراهنی که می‌پوشم عملکرد مثبتی داشته باشم؛ یک زمانی با پا این اتفاق رخ می‌دهد یک زمانی با سر و صورت.

دیدگاه‌ها