کد خبر : 1834025 | 26 تیر 1401 ساعت 23:27 | 23.4K بازدید | 7 دیدگاه

قوانین عربستان عامل حضور عمر السومة در امارات

قوانین لیگ یک عربستان سعودی باعث شده تا عمر السومة به جدایی از الاهلی و حضور در لیگ امارات نزدیک شود.

قوانین عربستان عامل حضور عمر السومة در امارات

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته اخبار زیادی درباره مقصد بعدی عمر السومة در رسانه‌های عربستان منتشر شد. امروز یک‌شنبه نیز مطبوعات کشور به این اخبار دامن زده و مدعی شدند که این ستاره سوری به دلیل قوانین خاص لیگ یک به جدایی از تیمش نزدیک است.

الاهلی که یکی از تیم‌های پرافتخار عربستان محسوب می‌شود، فصل گذشته به دسته پایین‌تر سقوط کرد و برای نخستین بار در تاریخ خود، باید کارش را از دسته اول این کشور آغاز کند.

1728021

قوانین لیگ یک عربستان حاکی از این است که هر تیم تنها قادر به استفاده از 6 بازیکن خارجی است و از آنجایی که الاهلی در حال حاضر 8 بازیکن خارجی در اختیار دارد، ناچار به صدور رضایت نامه حداقل 2 بازیکن خارجی خود است.

در همین خصوص، روزنامه‌های صبح امروز عربستان نوشتند که تیم‌های اماراتی و در صدر آنها الجزیره خواهان به خدمت گرفتم عمر السومة هستند و مذاکرات با این بازیکن نیز آغاز شده است.

با وجود این مسئله، الاهلی برای آغاز فصل جدید اردوی خود را در ترکیه برگزار می‌کند و اسامی تمامی بازیکنان خود را برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی نیز ارائه کرده است و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی برای عمر السومة رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها