کد خبر : 1834041 | 27 تیر 1401 ساعت 09:37 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: مستند آمازون چالش سختی بود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید ضبط مستند مربوط به آمازون در طول فصل گذشته برای این تیم بسیار دشوار بوده است.

آرتتا: مستند آمازون چالش سختی بود

به گزارش "ورزش سه"، آمازون در سال‌های اخیر مستندی را به نام «همه یا هیچ» راه‌اندازی کرده که روایت شرایط تیم‌ها و بازیکنان مختلف است. 
دوربین این شبکه در تمام طول فصل 22-2021 همراه تیم آرسنال بود تا بخشی از این مستند را بسازد که قرار است به زودی اولین قسمت آن به صورت رسمی منتشر شود. 
با این که آرتتا هنوز تدوین نهایی این مستند را که بزودی در دسترس عموم قرار می‌گیرد، ندیده اما فاش کرد که او اغلب با حضور یک دوربین به صورت مستمر در تمرینات روزمره و بازی‌های این تیم راحت نبوده است. 

1712951
او در پاسخ به سوالی درباره انتشار قسمت جدید مستند همه یا هیچ به خبرنگاران گفت:« صادقانه این کاری بسیار دشوار و چالش برانگیز بود اما تجربه شخصی بسیار خوبی برای من، باشگاه و همه بود تا بتوانند واقعیت درباره کار روزانه در یک باشگاه را بدون هیچ حد و مرزی مشاهده کنند.»
او درباره تجربه شخصی خودش از این روند اظهار داشت:« از نظر شخصی، این کار بسیار سختی بود چون شما باید بیست و چهار ساعت و هفت روز هر هفته برابر دوربین باشید. باید وانمود کنید که حضور آن را فراموش کردید. این اتفاقی است که من آن را تجربه کردم. شاید در مستند آن را ببینید، هرچند بعید می‌دانم. حالا شاید اگر باز هم دوربینی باشد، من بعضی کارها را تکرار نکنم. اما کار به پایان رسیده است. هرچند من هنوز چیزی را ندیدم اما ما قدرت سانسور هیچ بخشی را نداشتیم و کارگردان باید این کار را می‌کرد.»

دیدگاه‌ها