کد خبر : 1834042 | 27 تیر 1401 ساعت 09:50 | 12.5K بازدید | 2 دیدگاه

جلسه فوری در رم؛ تکلیف دیبالا مشخص می‌شود؟

روز گذشته جلسه مهمی برای انتقال پائولو دیبالا، مهاجم سابق یوونتوس، به رم برگزار شده است.

جلسه فوری در رم؛ تکلیف دیبالا مشخص می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیبالا با یوونتوس در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و این بازیکن حالا می‌تواند به صورت آزاد به هر تیمی که می‌خواهد منتقل شود. 
بسیاری از فوتبال‌دوستان انتظار داشتند که او بلافاصله پس از پایان رسمی قراردادش با یووه در 30 ژوئن به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی ملحق شود اما چنین اتفاقی رخ نداد. 
بازگشت روملو لوکاکو به صورت قرضی از چلسی به اینتر باعث شد که شرایط برای جذب این مهاجم آرژانتینی دشوار شود و نراتزوری مجبور است برای عملی کردن این انتقال اول، روند فروش الکسیس سانچز را تسریع کند. 

1703198
از چند هفته قبل شایعاتی مبنی بر علاقه باشگاه رم به مذاکره و جذب دیبالا به گوش می‌رسید و گفته می‌شد که مدیران این باشگاه در حال بررسی شرایط ارائه پیشنهاد به او هستند. 
روز گذشته چندین منبع خبر ایتالیایی مدعی شدند که ژوزه مورینیو شخصا با او تماس گرفته و درباره نقش مهمی که دیبالا می‌تواند در ترکیب تیمش ایفا کند صحبت کرده است. 
حالا اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده که ملاقاتی بین مدیر برنامه و نمایندگان این ملی‌پوش آرژانتینی با مدیران رم برگزار شده تا پیشنهاد نهایی ارائه شود و آنها حالا منتظر پاسخ این بازیکن هستند. 
مورینیو، چند روز قبل گفته بود که از عملکرد این باشگاه در بازار نقل و انتقالات بسیار ناراحت و ناامید است اما حالا به نظر می‌رسد که آنها در یک قدمی امضای قرارداد با هدف اصلی این مربی پرتغالی برای فصل آینده هستند و این می‌تواند شرایط را برای این تیم تغییر دهد.

دیدگاه‌ها