کد خبر : 1834083 | 27 تیر 1401 ساعت 14:20 | 34.9K بازدید | 8 دیدگاه

پروژه آرتور ملو شکست خورد

پایان کار ستاره سابق بارسلونا در یوونتوس

ارتور ملو از فهرست یووه خارج شده و برای او به دنبال تیم دیگری هستند.

پایان کار ستاره سابق بارسلونا در یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یوونتوس مقدمات خداحافظی با آرتور ملو، هافبک برزیلی، این تیم را فراهم کرده است.  پیش از این هم شنیده می‌شد که یووه، قصد قطع همکاری با آرتور را دارد و حالا هم نام این بازیکن 25 ساله را در فهرست بازیکنانش در اردوی پیش فصل قرار نداده است.

1728094

آرتور ملو از دو فصل پیش که در معاوضه با میرالم پیانیچ به یوونتوس پیوست، هرگز نتوانست نظر اعضای کادر فنی این تیم به خصوص ماسیمیلیانو آلگری را جلب کند. او فصل گذشته 20 بازی در سری A انجام داد اما درخششی نداشت و قابل پیش‌بینی بود که او در خط میانی تغییر چهره‌ داده بانوی پیر، جایی نداشته باشد.

اکنون نشریه کوریره دلواسپورت این موضوع را تایید کرده و نوشته است که یووه قصد دارد آرتورو را به صورت قرضی به تیمی دیگر بفرستد تا حداقل متحمل ضرری هنگفت نشود. آرتور ملو، در حال حاضر سالانه 5 میلیون یورو از یوونتوس حقوق خالص می‌گیرد که با توجه به نقش کمرنگی که دارد، پرداخت این رقم برای بیانکونری سخت است.

1672417

طبق گزارش کوریره دلواسپورت، آرتور ملو، در صورت جدایی از یوونتوس دو مقصد احتمالی خواهد داشت؛ یکی از آنها بارسلونا است و دیگری لیگ برتر انگلیس. در حال حاضر اما چیزی که قطعی شده، عدم حضور او در اردوی پیش فصل یوونتوس در آمریکاست که اگرچه دلیل اصلی آن مصدومیت عنوان شده اما نشانه‌ای از خروج وی از برنامه‌های تاکتیکی تیم هم تلقی می‌شود.

دیدگاه‌ها