کد خبر : 1834111 | 27 تیر 1401 ساعت 17:10 | 40.5K بازدید | 3 دیدگاه

مارسلو همچنان بدون تیم

پاسخ منفی لیون؛ دستمزد کاپیتان رئال بالا بود

مارسلو به باشگاه لیون پیشنهاد شده بود ولی دستمزد بالای او مانع پیشرفت مذاکرات شد.

پاسخ منفی لیون؛ دستمزد کاپیتان رئال بالا بود

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مارسلو با رئال مادرید در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او باید از این تیم جدا شود. 
مدافع برزیلی پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید به حساب می‌آید و در طول دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو تمامی جام‌های ممکن را به‌دست آورد.

1721133
 

ماه گذشته نشریه آ.اس مدعی شد مدیران باشگاه میلان پیشنهاد انتقال به سن سیرو را به مارسلو ارائه کرده‌اند و در مورد جذب کاپیتان سابق رئال مادرید به‌عنوان بازیکن آزاد جدی هستند. شایعه‌ای که تکذیب شد. فنرباغچه، مونزا و ختافه، دیگر گزینه‌های مارسلو بودند که از سوی بازیکن رد شدند.

طبق گزارش فوت مرکاتو، مارسلو به لیون فرانسه نیز پیشنهاد شده بود اما به دلیل دستمزد بالا، تیم فرانسوی این شانس را رد کرد. مارسلو در رئال مادرید حدود 9 میلیون یورو درآمد داشت و اگرچه المپیک لیون به‌طور جدی به جذب او فکر می‌کرد، اما در نهایت این پیشنهاد را رد کردند. لیون یک بازیکن دیگر شاغل در لالیگا یعنی  پرویس استوپینان، مدافع چپ ویارئال را می‌خواهد. 

1720852

از طرف دیگر مارسلو می‌خواهد در اروپا به بازی خود ادامه دهد، اما با توجه به اینکه او در حال حاضر 34 سال دارد و فصل گذشته به سختی 17 بازی در تمام رقابت‌ها انجام داد، باشگاه‌های زیادی وجود ندارند که بتوانند حقوق او را تامین کنند. اگر بازیکن سابق رئال مادرید بخواهد تیمی پیدا کند، باید دستمزد خود را به‌طور قابل توجهی کاهش دهد.

دیدگاه‌ها