کد خبر : 1834150 | 27 تیر 1401 ساعت 21:45 | 51.7K بازدید | 10 دیدگاه

معنوی‌نژاد؛ امیدوار به بازگشت روزهای فوق‌العاده(عکس)

محمدجواد معنوی نژاد با انگیزه های فوق العاده بالایی در تمرینات تیم ملی ب حاضر است.

معنوی‌نژاد؛ امیدوار به بازگشت روزهای فوق‌العاده(عکس)

گزارش "ورزش سه"، گزاف نیست اگر بگوییم که جواد معنوی نژاد یکی از مهم‌ترین استعداد های والیبال ایران طی سال های اخیر بوده است. با این حال مصدومیت ها به یک بدشانسی بزرگ برای این ستاره والیبال ایران تبدیل شد و به او اجازه نداد آنطور که باید قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش بگذارد.

اخیرا مشخص شد که بعد از پایان مصدومیت جواد معنوی نژاد او به تیم پویتوین فرانسه بازگشته و فصل آینده در این تیم به میدان خواهد رفت. از طرف دیگر معنوی‌نژاد برای تبدیل شدن دوباره به یک مهره کلیدی در تیم ملی نیز از انگیزه های بالایی برخوردار است.

1728196

این ستاره با استعداد والیبال ایران اخیرا درباره انگیزه های خود برای موفقیت در عرصه ملی گفته بود: پارسال هم باشگاه‌ را به خاطر تیم ملی از دست دادم. می‌خواهم بگویم تیم ملی برای من مهم است و بازی کردن در آن افتخار به حساب می آید؛ خب اگر امسال هم شرایط بدنی اجازه دهد و دعوت شوم سعی می کنم به تیم ملی کشورم کمک کنم و برای تیم ملی کشورم افتخارآفرینی کنم.

معنوی نژاد حالا به تیم ملی ب دعوت شده و در تمرینات این تیم حاضر است. اما قطعا او به جایگاه بالاتری در تیم ملی فکر می‌کند و همانطور که خودش تاکید کرده می‌خواهد یکی از نفرات لیست بهروز عطایی برای مسابقات قهرمانی جهان باشد و به همین منظور این روزها تمرینات خود را در تیم ب با جدیت خاصی دنبال می‌کند.

1728197

دیدگاه‌ها