کد خبر : 1834153 | 27 تیر 1401 ساعت 22:22 | 11.3K بازدید | 10 دیدگاه

آخرین حریف تدارکاتی اسپانیا مشخص شد؛ اردن

تیم ملی اسپانیا در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع جام جهانی، در یک بازی دوستانه به مصاف اردن می‌رود.

آخرین حریف تدارکاتی اسپانیا مشخص شد؛ اردن

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا، در آخرین گام در مسیر آماده‌سازی خود برای شرکت در جام جهانی 2022، در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی اردن خواهد رفت. این دیدار یا در دوحه، یا در امان، پایتخت اردن، یا در کشوری ثالث برگزار خواهد شد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا و لوئیس انریکه در تلاش برای برنامه‌ریزی و آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم ملی اسپانیا هستند. بعد از آنکه مشخص شد دانشگاه قطر، مقر اصلی تیم ملی اسپانیا در زمان برگزاری جام جهانی خواهد بود امروز اعلام شد که پیش از شروع جام جهانی، اسپانیا یک بازی دوستانه دیگر برگزار خواهد کرد.

1728202

به گزارش رسانه‌ها در اسپانیا، مذاکرات فدراسیون فوتبال این کشور با فدراسیون فوتبال اردن در مراحل پیشرفته قرار دارد و قرار است ماتادورها به مصاف اردن بروند. اسپانیا در تاریخ فوتبال خود تا کنون دیداری با تیم ملی اردن نداشته است. این بازی به احتمال بالا قرار است در آسیا برگزار شود اما مکان برگزاری آن قطعی نیست.

طبق مقررات جام جهانی، اسپانیا از زمان ورود به قطر تا پنج روز پیش از شروع اولین مسابقه‌اش می‌تواند در این کشور یک بازی دوستانه انجام بدهد. برنامه اسپانیایی‌ها این است که تا روز چهاردهم نوامبر در کشورشان باشند و سپس با پروازی مستقیم راهی قطر شوند. پس این بازی دوستانه ممکن است بین شانزدهم تا هجدهم نوامبر برگزار شود.

هنوز مشخص نیست بازی با اردن در یکی از استادیوم‌های میزبان جام جهانی برگزار خواهد شد یا محل برگزاری آن، زمین چمن دانشگاه قطر، محل اردوی اسپانیا در این کشور، خواهد بود.

دیدگاه‌ها