کد خبر : 1834157 | 27 تیر 1401 ساعت 23:10 | 57.8K بازدید | 14 دیدگاه

گیمرها با کاور FIFA23 شوکه شدند!

کمپانی EA SPORTS از کاور بازی FIFA23 رونمایی کرد. کاوری که با استقبال شدید دوستداران این بازی محبوب همراه بود.

گیمرها با کاور FIFA23  شوکه شدند!

به گزارش "ورزش سه" کمپانی بازی‌های ویدیویی EA SPORTS  اولین اطلاعات رسمی در مورد شاخه جدید شبیه سازی فوتبال خود را منتشر کرد. نخستین بار از زمان ساخت بازی محبوب FIFA، جلد این بازی با تصویری از یک فوتبالیست زن طراحی شده است و او کسی نیست جز سم کر، فوق‌ستاره استرالیایی تیم فوتبال زنان چلسی.
این ملی پوش استرالیایی از سال 2019 در حال گلزنی برای چلسی بوده و از آن زمان تا کنون او در 35 بازی، 31 گل به ثمر رسانده است و در سال 2021 علاوه بر قهرمانی در لیگ جزیره با چلسی، پس از الکسیا پوتیاس از بارسلونا در رای گیری برای برترین بازیکن زن جهان دوم شد.
علاوه بر کر، کیلیان امباپه، یکی از ستارگان آشنا برای دنبال‌کنندگان این بازی نیز روی جلد دیده می شود. برای سومین بار متوالی، فوق‌ستاره پاری سن ژرمن روی جلد محبوب ترین بازی ویدویی فوتبال جهان رفته است. او تاکنون 119 گل در 142 بازی برای پاریسی ها به ثمر رسانده است و اخیراً قرارداد خود را با باشگاه برتر پایتخت فرانسه تا سال 2025 تمدید کرده است. طبق شایعاتی که از این بازی معروف به گوش رسیده، این بازیکن 23 ساله برای اولین بار از زمان رقابت تاریخی رونالدو - مسی توانسته نمره بالاتری نسبت به این دو غول فوتبال دنیا کسب کند و بالاترین میانگین توانایی را در بین بازیکنان FIFA23 به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها