کد خبر : 1834260 | 28 تیر 1401 ساعت 15:23 | 16K بازدید | 16 دیدگاه

کاپیتان در ملبورن هو شد

مگوایر همچنان منفور؛ هو شدن‌ها به استرالیا رسید

هری مگوایر امروز در جریان بازی دوستانه منچستر برابر پالاس در ملبورن از سوی هواداران تیمش هو شد.

مگوایر همچنان منفور؛ هو شدن‌ها به استرالیا رسید

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در سومین بازی پیش فصل خود امروز در ورزشگاه کریکت گراند ملبورن استرالیا به مصاف کریستال پالاس رفته و تا دقیقه 40 با تک گل آنتونی مارسیال(روی پاس دیوگو دالوت) پیش است.

1728421

نکته جالب بازی، هو شدن هری مگوایر در ورزشگاه با هر لمس توپ است. عده زیادی از هواداران منچستر حاضر در ورزشگاه، هر بار توپ به کاپیتان تیم‌شان می رسد، با سوت های اعتراض و هو کردن واکنش نشان می دهند. مگوایر که از ابتدا در ترکیب شیاطین سرخ قرار گرفته، علی رغم هو شدن اما بازی قابل قبولی ارائه کرده است. 

1728423

هو شدن البته اتفاقی جدید برای مگوایر نیست. او به سبب اشتباهات فردی زیادش در فصل گذشته بارها در اولدترافورد با واکنش منفی هواداران منچستر روبرو شد و در حال حاضر کمترین محبوبیت را میان دوست داران یونایتد دارد. این هو شدن حتی در بازی های ملی انگلیس نیز تکرار شده است.

اریک تن هاخ سرمربی منچستر در نشست خبری قبل از بازی ضمن تایید حفظ کاپیتانی مگوایر گفت:« من همیشه روی کاپیتانی تاکید زیادی دارم. من همیشه درباره رهبران گروه صحبت کرده‌ام. کاپیتان واقعا بازیکن مهمی است. من واقعا از این که با مگوایر کار می کنم، خوشحالم. او بازیکن تیم اول من است. خودش را پیش از این ثابت کرده اما در عین حال باید توانایی‌هایش به عنوان کاپیتان و بازیکن را بار دیگر ثابت کند.»

دیدگاه‌ها