کد خبر : 1834305 | 28 تیر 1401 ساعت 20:20 | 23.9K بازدید | 8 دیدگاه

پیام سویا به چلسی: با پیشنهاد 60میلیونی بیا

باشگاه سویا در پیامی به چلسی اعلام کرد که برای خرید ژول کنده، مدافع فرانسوی این تیم، باید پیشنهادی به مبلغ 60 میلیون یورو ارائه دهد.

پیام سویا به چلسی: با پیشنهاد 60میلیونی بیا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی به دنبال خرید یک دفاع وسط بوده و به این منظور، ژول کنده، مدافع فرانسوی باشگاه سویا را هدف گرفته است. اما تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی است باشگاه اسپانیایی رقم بالایی برای رضایت برای این انتقال در نظر دارد. رقمی که توسط سویا به باشگاه چلسی اعلام شده است.

چلسی که امسال تابستان دو مدافع خود، آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن را از دست داد، حالا نگران خط دفاعی‌اش در فصل آینده است. توماس توخل برای خرید مدافع به مدیریت باشگاه فشار می‌آورد و تاد بولی، مالک جدید باشگاه، تلاشهای خود در بازار نقل و انتقالات را شدت بخشیده است.

1728502

با اینکه انتقال کالیدو کولیبالی از ناپولی بخشی از نگرانی توخل را برطرف کرد اما او همچنان به خرید یک مدافع دیگر اصرار دارد.

گزارشها در انگلیس حاکی است چلسی این هفته پیشنهاد رسمی خود را به سویا ارسال خواهد کرد. این در حالی است که سویا پیشتر پیامی به چلسی فرستاد و اعلام کرد برای این انتقال به رقمی کمتر از 60 میلیون یورو رضایت نخواهد داد.

چلسی برای جذب ژول کنده رقیب بزرگی به نام بارسلونا دارد. باشگاه کاتالان پیشتر در رقابت برای جذب رافینیا موفق شد چلسی را شکست دهد و تاد بولی و توخل می‌ترسند ژول کنده را هم به همان شکل از دست بدهند.

دیدگاه‌ها