کد خبر : 1834314 | 28 تیر 1401 ساعت 20:48 | 26.1K بازدید | 23 دیدگاه

با قراردادی پنج ساله؛

رسمی؛ ماتیس دی‌لیخت راهی بایرن مونیخ شد

باشگاه بایرن مونیخ موفق به جذب ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس با قراردادی پنج ساله و تا سال 2027 شد.

رسمی؛ ماتیس دی‌لیخت راهی بایرن مونیخ شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در روزهای اخیر تلاش زیادی برای توافق با یوونتوس برای انتقال ماتیس دی لیخت کرد و این پروژه عصر امروز به پایان رسید. ماتیس دی لیخت بعد از سپری کردن سه فصل قابل قبول در یوونتوس، حالا با قراردادی پنج ساله برای بایرن مونیخ بازی خواهد کرد. ماتیس دی لیخت در تابستان سال 2019 نیز مورد توجه این باشگاه قرار داشت، اما در نهایت راهی یوونتوس شد و حالا بعد از سه سال این اتفاق رخ داده است.  مبلغ این انتقال 70 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون پاداش عنوان شده است.

1728522

ماتیس دی لیخت بعد از نهایی شدن این انتقال گفت: "من بسیار خوشحالم که بازیکن این باشگاه بزرگ هستم. بایرن مونیخ موفق ترین باشگاه در آلمان، یکی از موفق ترین باشگاه های اروپا و همچنین در جهان فوتبال است. از همان ابتدا محبت و رفتار صادقانه ای از مدیریت ورزشی، سرمربی و هیئت مدیره بایرن مونیخ احساس کردم و این رفتار من را متقاعد کرد که راهی این تیم شوم. علاوه بر این بایرن مونیخ باشگاهی با مدیریت فوق العاده و با اهداف بزرگ است. من بسیار خوشحالم که بخشی از این تیم خواهم بود."

1728553

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر بایرن نیز در این رابطه گفت: "خیلی خوشحالم که ماتیس دی لیخت در آینده برای بایرن مونیخ بازی خواهد کرد. ما سه سال پیش می خواستیم او را به مونیخ بیاوریم. ما در آن مقطع نیز نسبت به ویژگی های او به عنوان مدافعی بزرگ متقاعد شده بودیم و حالا این احساس بیشتر شده است. ماتیس با حرفه‌ای بودن و شخصیت فوق‌العاده‌اش، هم با تیم و هم با آرزوهای بایرن مونیخ سازگاری دارد. او نقش مهمی در بایرن و بیرون از زمین بازی خواهد کرد. دی لیخت در گذشته و در جوانی در آژاکس یک رهبر بود و در 22 سالگی هنوز هم اینگونه است."

1728523

دیدگاه‌ها