کد خبر : 1834356 | 29 تیر 1401 ساعت 09:40 | 16.4K بازدید | 4 دیدگاه

استقبال لاپورتا از لوا: قرار است تاریخ‌سازی کنی!

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، به صورت رسمی به روبرت لواندوفسکی برای پیوستن به این باشگاه خوش‌آمد گفت.

استقبال لاپورتا از لوا: قرار است تاریخ‌سازی کنی!

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی به صورت رسمی و با قراردادی چهار ساله به ارزش 45 میلیون یورو به بارسلونا ملحق شد. 
باشگاه بارسلونا در چند هفته اخیر تلاش‌های زیادی برای متقاعد کردن مدیران بایرن مونیخ به انجام این انتقال داشت و پیشنهادهای متفاوتی را برای جذب او ارائه کرد که در نهایت موفق شد نظر مثبت آنها را جلب کند. 
از سوی دیگر لواندوفسکی نیز پس از پایان فصل گذشته به صراحت اعلام کرد که دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در بوندسلیگا ندارد و می‌خواهد چالش جدیدی را در باشگاه و کشوری دیگر تجربه کند. 

1728064


پافشاری این بازیکن علیرغم بازگشت به تمرینات پیش فصل بایرن یکی از دلایل اصلی موافقت مدیران این باشگاه برای موافقت با فروش او به بارسا بود و باعث شد که آنها در عمل چاره‌ای جز پذیرش این پیشنهاد نداشته باشند. 
پس از اعلام رسمی پیوستن لواندوفسکی به بارسلونا با قراردادی که تا سال 2026 ادامه خواهد داشت، لاپورتا پیامی برای استقبال از این بازیکن منتشر کرد. 
در این پیام آمده است:« لحظه‌ای که ما با اشتیاق زیاد و بی‌صبرانه منتظرش بودیم رسید! حالا باید بگوییم خوش آمدی لوا! به همان اندازه که تو مشتاق بودی، ما هم می‌خواستیم که تو را با پیراهن بارسلونا ببینیم. تو قرار است اینجا تاریخ‌سازی کنی!» 
لواندوفسکی در بازی دوستانه شب گذشته بارسلونا برابر اینترمیامی که با پیروزی شاگردان ژاوی همراه بود در ترکیب این تیم به میدان نرفت، انتظار می‌رود اولین حضور او در ترکیب این تیم در دیدار دوستانه برابر رئال مادرید باشد که تجربه بسیار جذابی خواهد بود.

دیدگاه‌ها