کد خبر : 1834493 | 29 تیر 1401 ساعت 22:32 | 29K بازدید | 5 دیدگاه

گرانیت ژاکا:

به من ظلم شد؛ به هم‌‌تیمی‌هایم توهین نکردم

گرانیت ژاکا، هافبک آرسنال، برای اولین‌بار درباره اظهارات جنجالی خود در اواخر فصل گذشته و صحبت‌هایی که او را آماج انتقادهای سخت قرار داده بود، توضیح داد.

به من ظلم شد؛ به هم‌‌تیمی‌هایم توهین نکردم

به گزارش "ورزش سه"، گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی آرسنال، برای اولین‌بار درباره صحبت‌های جنجالی‌اش بعد از شکست 2-0 آرسنال مقابل نیوکاسل در اواخر فصل گذشته، توضیحاتی ارائه کرد.

ژاکا در پایان بازی گفت که توپچی‌ها به جرأت بیشتری نیاز دارند. بلافاصله سیلی از انتقادهای شدید روانه ژاکا شد و منتقدین او را به توهین به هم‌تیمی‌هایش متهم کردند. عده زیادی از کارشناسان فوتبال هم ژاکا را مورد انتقاد قرار داده و گفتند انتقاد از هم‌تیمی‌ها بعد از یک شکست، کاری بی‌سابقه و دور از انتظار است.

1728848

البته ژاکا در صحبت‌های جنجالی خود از لفظ جرات نداشتن برای هم‌تیمی‌هایش استفاده نکرده بود و کلماتی را به‌کار برد که زشت‌تر بود.

ستاره آرسنال حالا در توضیح واکنش خود می‌گوید او ذهنیت حاکم بر کل باشگاه را هدف گرفته بود و نه هم‌تیمی‌هایش در آرسنال را.

شکست در مقابل نیوکاسل، ضربه مرگباری به امیدهای آرسنال برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه چمپیونزلیگ بود.

ژاکا امروز در مصاحبه‌ای با ESPN گفت:" صحبت‌های من علیه بازیکنان جوان آرسنال نبود. انتقادی که من کردم شامل خودم هم بود. ما برای آن بازی آماده نبودیم و نجنگیدیم. می‌دانستیم اگر آن بازی را برنده شویم در بازی بعدی در خانه خودمان مقابل اورتون شانس این را داشتیم که سهمیه لیگ قهرمانان را به‌دست بیاوریم. آن هم در آخرین هفته لیگ برتر.

حرف‌های من درباره ذهنیت حاکم بر کل باشگاه بود. ما برای اولین بار نبود که رویای تیم را نقش بر آب می‌کردیم. خیلی‌ها به من بد و بیراه گفتند ولی متوجه نشدند منظورم چیست".

دیدگاه‌ها