کد خبر : 1834533 | 30 تیر 1401 ساعت 10:35 | 29.6K بازدید | 17 دیدگاه

از خط دروازه تا حمله؛ ناشناخته‌های پرسپولیس (عکس)

تمرینات پیش فصل پرسپولیس با حضور چهره‌های ناشناخته برگزار می‌شود.

از خط دروازه تا حمله؛ ناشناخته‌های پرسپولیس (عکس)

به گزارش ورزش سه، از بین بازیکنانی که در تمرینات پیش فصل پرسپولیس حضور دارند برخی چهره‌های جوان را حتی هواداران دو آتشه هم نمی‌شناسند اما برخی دیگر در صفحات اینستاگرامی مورد توجه قرار گرفته‌اند. از بین این بازیکنان جوان فقط محمد عمری و علی خدایی با تیم بزرگسالان پرسپولیس قرارداد حرفه‌ای دارند. هر دو بازیکن کوتاه قامت و در پست وینگرهای چپ و راست بازی می‌کنند. خدایی فصل قبل مدتی قرضی به سایپا رفت و برگشت اما عمری فصل قبل در تیم حضور داشت و چند بار هم به زمین رفت. هر دو بازیکن بحث سربازی‌شان را حل کرده‌اند و می‌توانند در خدمت پرسپولیس باشند.

ابوالفصل سلیمانی دیگر بازیکن جوان و بلندقامتی است که در پست مدافع میانی بازی می‌کند. سلیمانی هم فصل قبل چند باری در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت کرد. ظاهراً او هم مشکل سربازی‌اش را حل کرده است.

امید فهیمی و علیرضا خدادادی دو مهاجمی هستند که در تمرینات روزهای اخیر پرسپولیس حضور دارند. خدادادی فصل قبل در تیم امید پرسپولیس حضور داشت و عملکرد خوبی هم ارائه داد اما فهیمی امسال به تیم امید آمده بود و خیلی زود به تمرین بزرگسالان رسید. هر دو مهاجم در بازی دوستانه با پیکان به میدان رفتند و خوب کار کردند. از دیگر جوان‌های پرسپولیس علی جودکی مدافع چپ، مثل فصل قبل در تیم حضور دارد اما دو گلر جوان جدید هم در تمرینات حضور دارند که باید دید کدام‌شان به تیم اصلی می‌رسند.

یکی امیر رفیعی دروازه‌بان سوم فصل قبل نساجی است که همین امسال به تیم امید پرسپولیس پیوست اما با گرفتن پنالتی گولسیانی در بازی دوستانه به تمرینات تیم بزرگسالان آمد. دیگری شهریار اسدی نام دارد و امیدوار است در تیم اصلی حاضر شود.

محمد قراگوزلو

1728921

دیدگاه‌ها