کد خبر : 1834630 | 30 تیر 1401 ساعت 22:21 | 160.7K بازدید | 75 دیدگاه

فوری؛ خداحافظی رسمی ستاره استقلال از هواداران

امیرحسین حسین‌زاده با انتشار پستی در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام به‌طور رسمی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

فوری؛ خداحافظی رسمی ستاره استقلال از هواداران

به گزارش "ورزش سه" مهاجم جوان آبی‌های تهرانی در فصل گذشته که نقش موثری در قهرمانی بدون شکست استقلال در لیگ بیست و یکم ایفا کرد، سرانجام جدایی خودش از این باشگاه را علنی کرد.
حسین‌زاده که با نظر مجیدی به استقلال پیوسته بود، از ابتدای فصل نقل و انتقالات صحبت‌هایی در خصوص پیوستنش به باشگاه شارلوا به گوش می‌رسید. با این حال با شروع تمرینات استقلال این بازیکن در مجموعه انقلاب حاضر شد و یک هفته هم با تیم ساپینتو تمرین کرد اما در نهایت با فراهم شدن مقدمات پیوستنش به باشگاه بلژیکی با توجه به بند آزادسازی قراردادش، در اردوی ترکیه استقلال حاضر نشد تا جدایی‌اش قطعی شود. دقایقی قبل اما حسین‌زاده با قراردادن یک متن کوتاه در اینستاگرام، از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

1729056

ملی‌پوش فوتبال کشورمان با تشکر از مدیریت و کادرفنی، از حمایت هواداران استقلال در مدت حضورش در استقلال گفت و نوشت: " نمیدونم الان باید با سلام شروع کنم یا خداحافظی! ولی اینو میدونم و مطمئنم که یه لحظه برای سربلندی و موفقیت تیمم دریغ نکردم و دست از تلاش برنداشتم و همه توانمو برای سربلندی تیمم گذاشتم. از کادر مدیریت و کادر فنی محترم تیم بزرگ استقلال ممنونم بابت همه زحماتی که برای من و تیمم کشیدن. در اخر ممنونم از همه هواداران عزیزی که به بنده لطف داشتن همه جوره من و تیمو حمایت کردن. به امید دیدار در پناه حق"

به این‌ترتیب باید به‌زودی شاهد حضور این بازیکن در فوتبال اروپا باشیم.

دیدگاه‌ها