کد خبر : 1834788 | 01 مرداد 1401 ساعت 09:24 | 16.9K بازدید | 1 دیدگاه

ژن ارثی بسکتبال؛ با پسرهای لبرون جیمز آشنا شوید

به نظر می‌رسد که بسکتبال بازی کردن در خانواده جیمز به نوعی ویژگی ژنتیکی تبدیل شده است.

ژن ارثی بسکتبال؛ با پسرهای لبرون جیمز آشنا شوید

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا صحبت‌های بسیار زیادی درباره برونی جیمز که پسر بزرگتر لبرون جیمز است مطرح شده است. 
بلندای قامت او 1.91 متر است و به نظر می‌رسد که این پسر 17 ساله به زودی به عضویت یکی از این باشگاه‌های حاضر در ان بی ای در خواهد آمد. او اخیرا یکی از بهترین عملکردهایش را در لیگ بسکتبال جوانان نایکی به نمایش گذاشت و موفق شد 28 امتیاز به دست بیاورد و شش پاس و سه ریباند نیز داشته باشد. 

1729335
پدر او شاهد این نمایش بود و خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی نسبت به آن واکنش نشان داد و سعی کرد هیجان ایجاد شده درباره پسرش را کنترل کند تا فشار بیشتری به او وارد نشود. لبرون جیمز درباره نمایش پسرش نوشت:« ما در حال کار کردن هستیم! آرام باشید و بیش از حد هیجان‌زده نشوید.»
برونی بار دیگر نشان داد که استعداد خوبی دارد اما باید این روند درخشان را به صورت مداوم حفظ کند، کاری که تا به حال موفق به انجامش نبوده است. 
نشریه تخصصی رایول که شرایط اکثر بازیکنان جوان درخشان را زیر نظر دارد و آنها را ارزیابی می‌کند، پیش از این جایگاه 29 را به برونی جیمز اختصاص داده بود اما او حالا تا رده 60 سقوط کرده است اما این باعث نگرانی پدرش نیست. 

1729336
به نظر نمی‌رسد که برونی به ستاره درخشانی در ان بی ای تبدیل شود اما بخش زیادی از تلاشی که برای حضور در زمین بسکتبال دارد به خاطر لبرون جیمز است که بارها گفته تنها یک رویای دیگر دارد و می‌خواهد بازی کنار پسرش را در تیمی در این لیگ تجربه کند. 
این بزرگترین هدف برای برونی است که امیدوار است بتواند خیلی زود خودش را به این سطح برساند و به همراه پدرش که قصد دارد پس از بازی کنار او به طور کامل بازنشسته شود، بازی کند. 
با این حال او تنها عضو از این خانواده نیست که ممکن است در نهایت موفق به بازی در ان بی ای شود. برایس ماکسیموس، پسر کوچک‌تر لبرون جیمز، هم حالا 15 ساله است و 1.96 متر قد دارد. 

1729334
کسانی که از نزدیک شاهد تماشای بازی او در مدرسه اولد تریل بوده‌اند می‌گویند که برایس توانایی بدنی و نبوغ خاص پدرش را از او به ارث برده و در بین بازیکنان هم سن و سال خودش نمایش بسیار درخشانی دارد. 
هواداری اخیرا تصویری از او منتشر کرد که نشان می‌داد این پسر 15 ساله تنها 10 سانتیمتر با پدرش فاصله دارد. با توجه به توانایی فیزیکی او و این واقعیت که هنوز هم در سن رشد است، بسیاری او را به عنوان بازیکن آینده ان بی ای می‌بینند که حتی از برادرش هم بهتر است. 
اما این که لبرون جیمز بتواند با او هم بازی شود کمی دشوار به نظر می‌رسد. برایس در بهترین حالت در سال 2026  و پس از این که 19 ساله شد می‌تواند به ان ابی ای ملحق شود و پدرش در ان زمان 41 ساله خواهد بود. بعید است که لبرون تا آن زمان به حضورش در این لیگ ادامه دهد و احتمال هم بازی شدن او با برونی بسیار بیشتر است. 

1729338
بسیاری معتقد هستند که برایس ماکسیموس جیمز عملکرد بسیار بهتری نسبت به برادرش دارد و جای پیشرفت بیشتری از او خواهد داشت. با این حال، زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

دیدگاه‌ها