کد خبر : 1834797 | 01 مرداد 1401 ساعت 10:00 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

حمید مطهری و تکرار نقش با ژانر متفاوت

نساجی یکی از معدود تیم‌هایی است که بیشتر بازیکنان تاثیر گذارش از فصل گذشته را حفظ کرده است. تنها بازیکنی که اردوی این تیم را ترک کرد، مرتضی منصوری بود.

حمید مطهری و تکرار نقش با ژانر متفاوت

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن راهی تیم مس رفسنجان شد و در عوض نساجی سه بازیکن از تیم پرسپولیس به خدمت گرفت، علی شجاعی، محمد شریفی و علیرضا ابراهیمی. معمولا در فصل نقل و انتقالات هر تیمی بیشتر بازیکن بگیرد در فوتبال ایران تیمی موفق‌تر قلمداد می‌شود اما به طور حتم تیمی که شاکله اصلی را حفظ می کند شانس بیشتری برای رسیدن به اهدافش در فصل پیش رو خواهد داشت، چرا که به مراتب از حریفان تیمی هماهنگ‌تر  است اگر چه هر تیم لیگ برتری، به غیر از دو تیم صعود کننده از لیگ یک، می توانند 7 بازیکن به ترکیب اضافه کنند اما گاهی خرید تیم ها با بازیکنان تیم های دسته اولی و بازیکنان رده سنی جوانان و امید بیشتر از 7 بازیکن می شود.

 حمید مطهری، در نساجی همان نقشی را ایفا می کند که در پرسپولیس داشته است، مربی تمرین دهنده. برای مربیان تمرین دهنده حتی اگر روزی سرمربی شوند دل کندن از این نقش سخت است و همیشه در هر جایگاهی سعی می‌کنند نفر اول تمرین تیم باشند. حمید مطهری، به همراه نساجی اولین فصل سرمربیگری را تجربه خواهد کرد و البته کار سختی را پیش رو خواهد داشت. به هر صورت تیم بعد از 63 سال قهرمان جام حذفی شده و انتظارات از نساجی بالا رفته است و دست کم تماشاگران نساجی انتظار دارند تیم در لیگ برتر تبدیل به تیم بهتری شود و به مقامی بهتر از دوازدهمی دست یابد.

1729343

حمید مطهری، برای رسیدن به این مهم باید ساختار دفاعی تیم را ترمیم کند. جالب است بدانید که نساجی با وجود قهرمانی در جام حذفی و خوردن یک گل در 5 بازی در لیگ برتر خط دفاعی ضعیفی داشت و بعد از شهر خودرو با 43 گل خورده و نفت مسجد سلیمان با 35 گل خورده دارای ضعیف‌ترین خط دفاعی با 34 گل خورده بود. این عملکرد، وضعیت تیم در جدول رده بندی لیگ برتر را تهدید می کند و اگر تیم خواهان نمایش های بهتری در لیگ برتر است باید در ساختار دفاعی تبدیل به تیم بهتری شود. نساجی در سه بازی دوستانه در برابر تیم ملی نوجوانان، امیدهای نساجی و پرسپولیس هم 7 گل خورد و این شاید به خاطر ارایه بازی های تهاجمی از سوی نساجی باشد. اما به هر صورت قهرمانی فصل گذشته استقلال در لیگ برتر ثابت کرد تیم هایی که در فاز دفاعی خوب هستند شانس بیشتری برای موفقیت دارند. همان طور که فصل گذشته نساجی در جام حذفی در فاز دفاعی بهترین تیم بود و با کمترین گل خورده قهرمان شد. این تیم مقابل گل گهر تنها یک گل خورد، این بازی با نتیجه 3-1 به سود تیم نساجی پایان یافت.

دیدگاه‌ها