کد خبر : 1834923 | 01 مرداد 1401 ساعت 20:41 | 70.3K بازدید | 20 دیدگاه

نخستین تصویر کاوه با لباس استقلال (عکس)

کاوه رضایی در حال انجام تمرینات بدنسازی به‌صورت انفرادی است تا زودتر به شرایط ایده آل برسد.

نخستین تصویر کاوه با لباس استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از امضای قرارداد با استقلال، کاوه رضایی جهت پیوستن به سایر هم‌تیمی‌هایش راهی کشور ترکیه شد و خودش را به کادرفنی معرفی کرد. بازیکنی که پس از چند سال دوری از استقلال، یک بار دیگر پیراهن آبی‌ها را بر تن کرد.

رضایی که دیرتر از تمام بازیکنان به تمرینات اضافه شده، این روزها در حال انجام تمرینات بدنسازی فشرده به‌صورت انفرادی است تا به شرایط ایده آلی که مدنظر ریکاردو ساپینتو قرار دارد، برسد.

این بازیکن در دیدار دوستانه‌ای که امروز میان استقلال و فاتح کاراگومروک برگزار شد، حضور پیدا نکرد تا بتواند بدن خود را به شرایط مطلوب برساند و در اختیار کادرفنی باشد.

عارف غلامی نیز که چند ماه پیش از مصدومیت شدید پارگی رباط صلیبی بازگشته، با نظر ساپینتو تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهد و او نیز در کنار کاوه قصد دارد عضلات بدنش را قوی‌تر از قبل کند تا خطر مصدومیت دوباره را حس نکند.

غلامی با انتشار تصویری از خودش در کنار کاوه، از انجام این تمرینات سنگین و پرفشار خبر داد. در واقع می‌توان گفت که استوری عارف نخستین تصویر از رضایی با پیراهن استقلال است چرا که هنوز رسانه رسمی آبی‌ها تصاویر امضای قرارداد این بازیکن را رسانه‌ای نکرده است.

1729542

دیدگاه‌ها