کد خبر : 1834929 | 01 مرداد 1401 ساعت 21:23 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

مقابل حریفی ناشناخته؛

شکست غیرمنتظره میلان در نیمه اول

میلان در نیمه اول دیدار تدارکاتی خود مقابل زالاگرشگ با شکست عجیب 1-3 راهی رختکن شد.

شکست غیرمنتظره میلان در نیمه اول

به گزارش "ورزش سه"، میلان فصل گذشته دست به کاری بزرگ زد و موفق شد بعد از 11 سال با استفانو پیولی، اسکودتو را فتح کند. حالا هواداران روسونری امیدوارند این روند در فصل پیش رو نیز ادامه پیدا کند و حتی آنها در لیگ قهرمانان نیز به نتایج خوبی دست یایند. امروز میلان در دیداری دوستانه به مصاف تیم مجارستانی زالاگرشگ رفت و در نیمه اول متحمل شکست 1-3 شد.

1729552

تیم زالاگرشگ بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه دوم مچاک اوبوشیوما موفق شد دروازه روسونری را باز کند. حملات زالاگرشگ ادامه یافت و در دقیقه 24 این بار آتیا موسچی بود که حرکت خوبی انجام داد و توانست برای دومین بار حریف را مغلوب کند. اما این پایان کار نبود و سه دقیقه بعد این بار ماتیس تایتی موفق شد دروازه میلان را باز کند و کابوس روسونری طی تنها 27 دقیقه تکمیل شد. میلان در صدد جبران برآمده و در دقیقه 30 صاحب یک ضربه پنالتی شد. 

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی این تیم پشت توپ قرار گرفت و موفق شد یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند. تلاش میلان برای زدن گل دوم در ادامه نیمه اول اثربخش نبود و در نهایت زالاگرشگ با برتری 1-3 برابر رقیب نامدار خود راهی رختکن شد.

دیدگاه‌ها