کد خبر : 1834954 | 01 مرداد 1401 ساعت 23:44 | 36.3K بازدید | 3 دیدگاه

مورینیو به دنبال شاگرد سابقش در اولدترافورد

رسانه‌های انگلیسی ادعا کردند که ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به‌دنبال به‌خدمت گرفتن اریک بایی، مدافع ساحل عاجی منچستریونایتد است.

مورینیو به دنبال شاگرد سابقش در اولدترافورد

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو که در سال 2016 هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفته بود، اریک بایی را به‌عنوان یکی از اولین خریدهایش با انتقالی 38 میلیون یورویی از ویارئال به‌خدمت گرفت.
بایی تا سال 2024 با یونایتد قرارداد دارد و در صورت توافق طرفین، این قرارداد برای یک سال دیگر قابل تمدید است اما او در فصول اخیر به یک بازیکن نیمکت نشین در اولدترافورد تبدیل شده است و این باشگاه مشکلی با فروش او ندارد.
میرر ادعا کرده که مدیران یونایتد برای فروش این بازیکن حدود 10 میلیون یورو درخواست کرده‌اند؛ هرچند رمی‌ها ترجیح می‌دهند پیش از خرید بایی، او را یک فصل به‌طور قرضی به‌خدمت بگیرند.

1195741

این ملی‌پوش ساحل عاجی فصل گذشته تنها 7 بازی برای شیاطین سرخ انجام داد و در مجموع 487 دقیقه در بازی‌های این تیم حضور داشت.
در صورت انتقال بایی به رم، او بار دیگر در کنار کریس اسمالینگ، هم‌تیمی سابقش در منچستریونایتد بازی خواهد کرد که در المپیکو دوباره شکوفا شد و با جالوروسی در لیگ کنفرانس به قهرمانی رسید.
همچنین گفته می‌شود که ممکن است بایی به‌طور قرضی به میلان برود؛ هرچند این باشگاه گزینه‌های دیگری هم برای تقویت خط دفاعی‌اش دارد.
 

دیدگاه‌ها