کد خبر : 1835045 | 02 مرداد 1401 ساعت 13:45 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

فصل پر فراز و نشیبی را در سایپا پشت سر گذاشتم؛

طهماسبی: امیدوارم خانواده آزمون در والیبال موفق باشند

دروازه بان با تجربه هوادار سخت در تلاش است تا بتواند زمان از دست رفته‌ای که در اردوی تیم حضور نداشته را جبران کند.

طهماسبی: امیدوارم خانواده آزمون در والیبال موفق باشند

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد طهماسبی که از دروازه بان های با تجربه فوتبال ما است از سایپا راهی هوادار شد. وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: فصل گذشته بسیار پر فراز نشیب و سخت برای ما در سایپا بود. فکر می کنم یکی دو سالی سایپا بحران مدیریتی در قسمت کارخانه و باشگاه داشت و این لطمه بزرگی به باشگاه  زد ولی حسم این است با استفاده از تغییرات اخیر که در چند روز گذشته در باشگاه سایپا دیدم، آقای حسینی پور مدیرعامل جدید سایپا شرایط را به نظرم برای این تیم تغییر می‌دهد. فصل بدی برای شخص خودم نبود فقط آخرش به خاطر نداشتن مربی گلر ثابت بد گذشت. یک آسیب دیدگی هم داشتم و خدا را شکر حالا خوب شدم و به جمع بچه های هوادار آمدم.
او در مورد پیوستن به هوادار ادامه داد: به تیم بسیار دوست داشتنی هوادار آمدم. چهار سال در اوج جوانی و فوتبالم در صبا شاگرد آقای الهامی بودم، همیشه حس خوبی به ایشان داشتم همچنین او همیشه به من اعتماد داشت و انشاالله امسال بتوانم جواب اعتمادش را بدهم.
طهماسبی در مورد دوستانش در تیم هوادار گفت: دوستان بیرون از فوتبالم در این تیم هستند. عزت پورقاز، فریبرز، داریوش شجاعیان. میلاد فراهانی و ایمان غلامی همبازیان سابق من هستند. دوستان خوبی هستیم، تیم جو خوبی دارد. امیدوارم بتوانیم کار های بزرگی بااین تیم انجام بدهیم و یک نتیجه خوب بگیریم. 
دروازه بان جدید هوادار در مورد رقابت با میلاد فراهانی عنوان کرد: هر موقع با هر تیمی بودم حاشیه درست نشده. من و میلاد قبلا در صبا هم تیمی بودیم نه تنها با میلاد با هرکس هرجا که هم تیمی بودم اولویتم رفاقت و احترام طرفین بوده. اینجا هم به همین صورت است. ما تمرین می کنیم، داوود فنایی مربی گلرهای بسیار خوب و کاربلدی است. خیلی خوب کار می کنیم. بیست روزی را به خاطر مشکل رضایت‌نامه که از سایپا داشتم از دست دادم و مشکلات مدیریتی که با باشگاه سایپا داشتم نتوانستم رضایتنامه ام را بگیرم. روز اول اردو ترکیه با شرایطی سخت که داستانش مفصل است، دیر اضافه شدم اما آقای فنایی زودتر من را به شرایط  تیمی می رساند که بتوانم رقابت کنم، هرچه رقابت بهتر باشد کیفیت بالاتر می رود.
طهماسبی در پایان در مورد همسرش نیلوفر حجتی که هدایت تیم والیبال سردار آزمون را بر عهده گرفته افزود: سال اول سرمربیگری همسرم است. از سردار آزمون و پدرش آقا خلیل تشکر می کنم که اعتماد کردند و این شرایط را برای همسرم فراهم کردند. تا اینجای کار تیمی که دوست داشته را بسته، انشاالله که خانواده آزمون هم در لیگ برتر بانوان موفق باشند و همسرم در اولین تجربه سرمربیگری بتواند موفق باشد چون شبانه روز زحمت می کشد و قید خیلی چیز ها را زده است، برایش آرزو موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها