کد خبر : 1835281 | 03 مرداد 1401 ساعت 19:24 | 1.9K بازدید | 1 دیدگاه

تقابل زودهنگام شاگردان ربیعی و قلعه‌نویی

تیم‌های مدعی استان کرمان در هفته دوم لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند.

تقابل زودهنگام شاگردان ربیعی و قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برگزار شد که یکی از دربی‌های جذاب را تیم‌های مدعی استان کرمان که فصل گذشته عملکرد خوبی داشتند، در هفته دوم برابر هم انجام می‌دهند.

گل‌گهر سیرجان که سال پر ماجرایی داشت و با کسب هفت امتیاز مواجه شد و فصل را با قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول به پایان رساند، لیگ بیست و دوم را با تقابل خانگی مقابل تراکتور تبریز آغاز خواهد کرد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از اینکه میزبان تراکتور خواهند بود، در دومین مسابقه فصل جدید لیگ برتر تقابل جذابی برابر مس رفسنجان، دیگر تیم مدعی فوتبال استان کرمان خواهند داشت؛ حریفی که امسال دست و پا بسته نخواهد بود و با جذب مهره‌های سرشناس به دنبال کسب رتبه‌ای بهتر از ششمی جدول است.

مس رفسنجان که در دومین سال حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران در جایگاه ششم جدول قرار گرفت و نتیجه قابل قبولی به‌دست آورد، در نخستین بازی لیگ بیست و دوم مهمان نساجی مازندران خواهد بود که محل برگزاری این دیدار نامشخص است.

شاگردان ربیعی که در فصل اخیر لیگ برتر دربی کرمانی‌ها برابر گل‌گهر سیرجان را در هفته دوازدهم برگزار کردند و به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند، این بار در هفته دوم لیگ برتر در رفسنجان پذیرای گل‌گهر خواهند بود تا یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته و حتی لیگ را برگزار کنند.

دیدگاه‌ها