کد خبر : 1835283 | 03 مرداد 1401 ساعت 19:35 | 3.6K بازدید | 2 دیدگاه

قرعه دشوار در هفته‌های ابتدایی؛

برنامه شاگردان قلعه‌نویی در لیگ بیست و دوم

برنامه تیم فوتبال گل‌گهر در لیگ بیست و دوم مشخص شد و بنابر برنامه تعیین شده این تیم در دیدار افتتاحیه باید به مصاف تراکتور برود.

برنامه شاگردان قلعه‌نویی در لیگ بیست و دوم

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی لیگ بیست و دوم ساعتی پیش در هتل پارسیان آزادی برگزار شد و امیرقلعه‌نویی و دستیارانش با برنامه‌ای که در لیگ بیست و دوم پیش رو دارند آشنا شدند. 
براین اساس سورمه‌پوشان سیرجانی باید مانند فصل گذشته در هفته ابتدایی به مصاف تراکتور برود و در هفته دوم دربی کرمان را مقابل مس رفسنجان برگزار کند. در هفته سوم گل گهر در سیرجان می‌ماند تا از سپاهان با مورایس پذیرایی کند و در هفته چهارم باز هم شاهد ادامه حضور شاگردان امیرقلعه‌نویی در کرمان خواهیم بود و این تیم باید به مصاف مس کرمان برود.

هفته اول:  گل‌گهر  - تراکتور
هفته دوم:  مس رفسنجان - گل‌گهر 
هفته سوم:  گل‌گهر - سپاهان 
هفته چهارم:  مس کرمان - گل‌گهر 
هفته پنجم:  گل‌گهر  - ملوان ‌بندرانزلی 
هفته ششم:  پیکان   -  گل‌گهر 
هفته هفتم:  گل‌گهر   -  استقلال
هفته هشتم: نفت مسجد سلیمان  -  گل‌گهر 
هفته نهم:  گل‌گهر  - نساجی مازندران 
هفته دهم:  ذوب آهن  -  گل‌گهر 
هفته یازدهم:  گل‌گهر -  فولاد خوزستان 
هفته دوازدهم:  هوادار  - گل‌گهر 
هفته سیزدهم:   گل‌گهر- آلومینیوم اراک 
هفته چهاردهم:  پرسپولیس  - گل‌گهر 
هفته پانزدهم:  گل‌گهر  - صنعت نفت

همانط‌ور که مشخص است تیم فوتبال گل‌گهر تا هفته چهارم اگرچه از استان کرمان بیرون نخواهد رفت ولی برنامه‌ای سخت در پیش دارد که پس از هفته چهارم تا حدودی متعادل می‌شود. این تیم در ادامه باید در هفته هشتم در سیرجان به مصاف استقلال برود و سپس در هفته‌های یازدهم و چهاردهم دو دیدار سخت دیگر مقابل فولاد در سیرجان و پرسپولیس در آزادی برگزار خواهد شد.
بازی پایانی گل‌گهرسیرجان نیز در نیم فصل اول مقابل صنعت نفت در سیرجان برگزار خواهد شد تا با این وصف طبق قرعه آخرین بازی امیرقلعه‌نویی و تیمش در لیگ بیست و دوم در آبادان رقم بخورد.

دیدگاه‌ها