کد خبر : 1835314 | 03 مرداد 1401 ساعت 22:42 | 53.2K بازدید | 30 دیدگاه

توقف پرسپولیس برابر مس در چهارمین بازی پیش فصل

تیم پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل مس کرمان به تساوی یک بر یک رسید.

توقف پرسپولیس برابر مس در چهارمین بازی پیش فصل

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در چهارمین بازی دوستانه پیش فصل در حالی به مصاف مس کرمان رفت که یحیی گل‌محمدی 6 بازیکن خود را در این بازی به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

1730207

در دقیقه 10 نفوذ دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست باعث شکل گرفتن یک ضربه کرنر شد. سانتر سعید صادقی روی این کرنر با ضربه سر تمیروف همراه شد که با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. ‌دقایقی بعد مهرداد آوخ اولین موقعیت مس کرمان را با شوت خلق کرد که توپ تبدیل به اوت شد.

1730208

در دقیقه 35  شوت از راه امید عالیشاه با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. هفت دقیقه بعد ارسال امید عالیشاه روی ضربه ایستگاهی برگشت داده شد که شوت سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم به بیرون رفت.

1730209

بازی که درگیرانه دنبال می‌شد و چند خطا روی پرسپولیسی‌ها با کارت زرد به بازیکنان تیم میهمان همراه شد، یک اخراجی هم داشت. در یکی از صحنه‌های خطا به نفع پرسپولیس، سعید صادقی به دلیل اعتراض به داور از زمین اخراج شد.

در دقیقه 50 ضدحمله مسی‌ها در محوطه جریمه پرسپولیس خطرساز شد که داور جدال پورعلی‌گنجی و مهاجم مس را پنالتی تشخیص داد. پنالتی تیم مس به گل تبدیل شد تا بازی 1-0 شود.

1730210

در آغاز 30 دقیقه سوم، ترکیب پرسپولیس کاملا تغییر کرد و به غیر از بیرانوند و یکی دو بازیکن، یحیی گل‌محمدی تیمی جدید را روانه زمین کرد. عمری با یک حرکت انفرادی دو نفر را دریبل زد و با یک شوت زمینی تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما شوتش بعد از برخورد با دفاع حریف به کرنر رفت.

گل سرخ‌پوشان روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید؛ در دقیقه 85 خطا روی سیامک نعمتی پشت محوطه جریمه گرفته شد. امید عالیشاه پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و به زیبایی با یک شوت فنی گل تساوی را به ثمر رساند.

1730211

در آغاز 30 دقیقه پایانی، احمد گوهری، مهدی نجات و امیرمحمد امیری وارد زمین شدند. پرسپولیس با ترکیبی کاملا جوان در این نیمه برای گلزنی تلاش کرد و چندین موقعیت خوب هم داشت که از آنها استفاده نکرد.

پرسپولیس در آخرین بازی دوستانه طبق وعده قبلی قرار است به مصاف ذوب آهن برود.

1730212

دیدگاه‌ها