کد خبر : 1835356 | 04 مرداد 1401 ساعت 11:57 | 11.1K بازدید | 4 دیدگاه

علاقه یووه به ستاره آلمانی؛ ورنر جانشین موراتا

یوونتوس قصد دارد در صورت عدم موفقیت در بازگرداندن آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی، اقدام به جذب تیمو ورنر کند.

علاقه یووه به ستاره آلمانی؛ ورنر جانشین موراتا

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری علاقه زیادی به کار با موراتا دارد و از مدیران یوونتوس خواسته که این بازیکن را به یوونتوس برگردانند. 
موراتا در پایان فصل گذشته مجبور شد با اتمام قرارداد قرضی‌اش با یووه از این تیم جدا شده و بار دیگر به اتلتیکو مادرید برگردد اما هر دو طرف علاقه زیادی به ادامه این همکاری با یکدیگر دارند. 
قرارداد قرضی 20میلیون یورویی انتقال او به تورین بند خریدی به ارزش 35 میلیون یورو داشت اما یوونتوس قادر به پرداخت این مبلغ در پایان فصل گذشته نبود و حالا اتلتیکو حاضر است که با 20 میلیون یورو، این بازیکن را به فروش برساند. 

1663240
تلاش‌های مدیران یووه برای توافق با اتلتیکو ادامه دارد اما فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده که اگر مذاکرات دو باشگاه برای انجام این انتقال به نتیجه نرسید، این باشگاه ایتالیایی گزینه‌های دیگری را در نظر دارد. 
تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی، که پس از پیوستن به این تیم نتوانست با شرایط لیگ برتر سازگار شده و انتظارات را برآورده کند، اصلی‌ترین گزینه یوونتوس برای تقویت خط حمله در فصل آینده است. 
این در حالی است که پیش از این صحبت‌هایی درباره احتمال بازگشت این بازیکن به لایپزیش، باشگاه سابقش، نیز به گوش رسیده بود اما اگر یوونتوس پیشنهادی برای جذب او ارائه دهد از شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن این بازیکن برخوردار خواهد بود. 
از آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد، نیز به عنوان دیگر گزینه یوونتوس برای تقویت خط حمله این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نام می‌برند.

دیدگاه‌ها