کد خبر : 1836660 | 12 مرداد 1401 ساعت 20:54 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

چراغ سبز لایپزیش به جذب تیمو ورنر از چلسی

مدیر ورزشی لایپزیش می‌گوید این باشگاه به جذب تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی علاقه‌‌مند است ولی در حال حاضر با این هدف فاصله دارد.

چراغ سبز لایپزیش به جذب تیمو ورنر از چلسی

به گزارش "ورزش سه"، کریستوفر فیفل، مدیر ورزشی باشگاه لایپزیش می‌گوید این باشگاه به جذب تیمو ورنر، بازیکن فعلی چلسی که پیشتر بازیکن لایپزیش بوده، علاقه‌مند است اما در حال حاضر با این هدف فاصله دارد.

مدیر ورزشی لایپزیش در یک مصاحبه با شبکه اسکای آلمان گفت:" ما از زمان انتقال تیمو ورنر به چلسی با او در تماس هستیم. ولی در حال حاضر به قرارداد نزدیک نیستیم و تا زمانی که مطمئن نباشیم چیزی را اعلام نخواهیم کرد".

فیفل با ستایش از تیمو ورنر گفت:" در اینکه ما تیمو را بازیکنی هیجان‌انگیز می‌دانیم شکی نیست. او مهاجمی بسیار سریع و ملی‌پوش آلمانی است".

1732380

چلسی برای واگذاری تیمو ورنر خواهان دریافت 33 میلیون یورو است ولی لایپزیش به جای انتقال قطعی این ستاره آلمانی ترجیح می‌دهد او را به‌عنوان بازیکن قرضی به خدمت بگیرد. گفته می‌شود علت تصمیم لایپزیش این است که باشگاه آلمانی اخیرا دیوید راوم را برای تقویت خط حمله‌اش به خدمت گرفته است.

تیمو ورنر قصد دارد جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ملی آلمان در جام جهانی قطر به‌دست بیاورد و در نتیجه فصل آینده برایش اهمیت زیادی خواهد داشت. بازی در لایپزیش می‌تواند به نفع او باشد چرا که ورنر در این تیم آلمانی نسبت به چلسی دقایق بیشتری بازی خواهد کرد. تیمو ورنر فصل گذشته برای چلسی 21 بازی انجام داد درحالی‌که در فصل 2020-2021 زمانی که پیراهن لایپزیش را به تن می‌کرد 35 بازی برای این تیم انجام داده بود.

دیدگاه‌ها