کد خبر : 1835359 | 04 مرداد 1401 ساعت 12:30 | 20.9K بازدید | 8 دیدگاه

پیانیچ: کار با ژاوی بسیار خاص و جذاب است

میرالم پیانیچ، هافبک بارسلونا، از این که تحت هدایت ژاوی هرناندز قرار گرفته بسیار خوشحال است.

پیانیچ: کار با ژاوی بسیار خاص و جذاب است

به گزارش "ورزش سه"، حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا شرایط این تیم را به شکل قابل توجهی تغییر داد و انگیزه زیادی به بازیکنان بخشید. 
حتی بسیاری از بازیکنانی که در طول این مدت به جمع بازیکنان بارسا اضافه شدند نیز معتقدند که حضور این مربی جوان کاتالان نقش مهمی در تصمیم آنها برای پیوستن به این تیم داشته است. 
به نظر می‌رسد که پیانیچ نیز از این قاعده مستثنی نیست و این بازیکن هم تحت تاثیر سبک بازی و تمرینات و همچنین رفتار این مربی قرار گرفته است. 
این هافبک بارسلونا در گفتگو با Fanatik portal در این باره اظهار داشت:« ژاوی همیشه یکی از الگوهای من در پست هافبک و در خط میانی بوده است. من از سال‌ها پیش با تحسین و علاقه خاصی همیشه او را دنبال کردم.»

1716681
این بازیکن بوسنیایی فصل گذشته را به صورت قرضی به بشیکتاش ترکیه منتقل شده و یکی از بازیکنانی بود که از برکناری رونالد کومان خوشحال شد چون فرصتی برای بازگشت به نوکمپ و اثبات توانایی‌هایش داشت. 
پیانیچ در ادامه درباره تجربه کار با این مربی جوان اضافه کرد:« ژاوی برای من همیشه یکی از بهترین هافبک‌ها در تمام دنیا بود و حالا باید بگویم که تجربه کار با او برایم بسیار خاص و جذاب بوده است.»
او درباره فصلی که پیش رو دارد و شانس ادامه حضورش در بارسلونا گفت:« من تا سال 2024 با بارسلونا قرارداد دارم. امسال قرار است تحت هدایت ژاوی به عنوان مربی جدیدم کار کنم. امیدوارم که فصل بسیار خوبی برای من و برای این تیم در پیش باشد.»

دیدگاه‌ها