کد خبر : 1835391 | 04 مرداد 1401 ساعت 16:20 | 11.6K بازدید | 2 دیدگاه

روی کین:

توخل اخراج نمی شود؛ چلسی با او اوج می‌گیرد

روی کین مطمئن است که توماس توخل می‌تواند در چلسی تاثیرات مثبتی داشته باشد.

توخل اخراج نمی شود؛ چلسی با او اوج می‌گیرد

به گزارش"ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی آلمانی، چلسی را در یکی از پر فراز و نشیب‌ترین دوره‌های تاریخ اخیر خود هدایت می‌کند. مالک پیشین، رومن آبراموویچ مجبور به فروش باشگاه شد و به دوره ۱۹ ساله‌اش در استمفورد بریج پایان داد.

1724798

کنسرسیومی به رهبری تاد بوهلی، تاجر آمریکایی، باشگاه را در ماه می خریداری کرد. هم‌چنین تغییرات زیادی نیز در ترکیب این تیم ایجاد شده است. آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن باشگاه را ترک کردند و به ترتیب به رئال مادرید و بارسلونا پیوستند. روملو لوکاکو به اینترمیلان بازگشته است در حالی که سزار آسپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو نیز در حال مذاکره با بارسلونا برای ترک چلسی در تابستان هستند.

1728895

چلسی فصل گذشته ۱۹ امتیاز کم‌تر از منچسترسیتی کسب کرد و اکنون امیدوار است بتواند شرایط بهتری داشته باشد اما روی کین کاپیتان پیشین منچستریونایتد مطمئن است که توخل هنوز هم مرد مناسبی برای این کار است و سران این تیم لندنی باید به او اطمینان کنند. 

1696839

کین در پاسخ به این سوال که آیا چلسی ممکن است تا کریسمس، سرمربی جدیدی به خدمت بگیرد و توخل را برکنار کند به اسکای گفت:« نه، فکر نمی‌کنم. بدیهی است که در چند ماه گذشته ابهامات زیادی در مورد باشگاه وجود داشته اما با ورود مالکیت جدید به وضوح این شرایط سخت برطرف شده است.»

چلسی در آخرین بازی دوستانه خود با نتیجه 4-0 مقابل آرسنال شکست خورد تا هواداران چلسی نگران تیم‌شان شوند. کین در ادامه گفت:« من تقریباً مطمئن هستم که توخل دوباره می‌تواند بازیکنان خوبی را جذب کند. او یک مربی با کیفیت است و توانسته خودش را به خوبی اثبات کند.»

توخل پس از شکست سنگین چلسی گفت:« این باخت باعث شد تا از آرامش دور شوم. ما به اندازه کافی خوب نبودیم و این باخت حق‌مان بود. 

ژول کونده در دوراهی بارسلونا و چلسی مانده است و به نظر می‌رسد کار انتقال او به بارسلونا نهایی شده است و چلسی این بازیکن را از دست داد. به این ترتیب رحیم استرلینگ و کالیدو کولیبالی فعلا دو خرید چلسی در این فصل هستند. 

دیدگاه‌ها