کد خبر : 1835497 | 05 مرداد 1401 ساعت 11:03 | 32.7K بازدید | 5 دیدگاه

آینده فوتبالی سردار آزمون در این تیم رقم می‌خورد (عکس)

مهاجم ایرانی تیم ملی فوتبال در عکس تیمی بازیکنان و کادرفنی لورکوزن حاضر شد.

آینده فوتبالی سردار آزمون در این تیم رقم می‌خورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه" با نهایی‌شدن لیست بایر لورکوزن برای فصل آینده، اعضای این تیم پیش از شروع فصل ۲۳-۲۰۲۲ عکسی به یادگار گرفتند.
قرمزها که در فصل گذشته رقابت‌های بوندسلیگا موفق شدند با کسب رتبه سوم، جواز حضور در چمپیونزلیگ را کسب کنند، خودشان را برای حضور در سه تورنمنت فصل آینده آماده کرده‌اند. سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که در انتقالی زمستانی به این باشگاه پیوست، بعد از رهایی کامل از بند مصدومیت در کنار پاتریک شیک در سال جدید به عنوان اصلی‌ترین عناصر تهاجمی سیوانه برای تحقق اهداف باشگاه به شمار می‌رود.
درحالی که به نظر می‌رسید با حضور سردار، مهاجم اهل چک، باشگاه را به مقصدی دیگر ترک می‌کند، مدیر جدید لورکوزن در متقاعد کردن این بازیکن برای حضور در جمع شیرها موفق شد تا در فصل آینده یکی از تهاجمی‌ترین تیم‌های فوتبال اروپا در بای‌آرنا حاضر باشد.
روبرت اندریخ، فلورین وریتز، موسی دیابی، پائولینیو، آدام هالوسک، دمیربای، تیموتی منسا، کاسونو، پالاسیوس، کریم بلعربی و امین ادلی سایر ستارگانی هستند که سیوانه در کنار سردار آزمون و پاتریک شیک برای نزدیک‌شدن به تیم رویایی سال ۲۰۰۲ لورکوزن به آن دل بسته است.

1730488

دیدگاه‌ها