کد خبر : 1835503 | 05 مرداد 1401 ساعت 11:25 | 40K بازدید | 17 دیدگاه

تازه وارد لیورپول در فرم عالی قرار دارد!

کلوپ چه صید خوبی کرد

داروین نونیز، ستاره جدید لیورپول، با انتشار تصویری در اینستاگرام آمادگی فیزیکی‌اش را به رخ کشید.

کلوپ چه صید خوبی کرد

به گزارش "ورزش سه"، نونیز با قراردادی گرانقیمت به ارزش 100 میلیون یورو به لیورپول پیوست و به نظر می‌رسد که یکی از بهترین استعدادهای چند سال پیش روی فوتبال اروپا باشد. 
لیورپول تصمیم گرفت چنین هزینه قابل توجهی را برای خرید این بازیکن انجام دهد و او بدون شک یکی از بازیکنان رویایی‌ای است که کلوپ همیشه آرزوی کار با آنها را دارد. 
البته که جدایی سادیو مانه و پیوستن این ستاره سنگالی به بایرن مونیخ باعث شد که لیورپول نیاز جدی به تقویت خط حمله‌اش داشته باشد و خیلی زود نیز این کار را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام داد. 
نونیز نمایش خوبی در جریان بازی اول دوستانه پیش فصل لیورپول مقابل منچستریونایتد که با شکست 0-4 این تیم همراه بود نداشت اما موفق شد در پیروزی 0-5 برابر لایپزیش چهار گل برای تیمش به ثمر برساند و ستاره تیمش در این بازی لقب بگیرد. 
او حالا با انتشار تصویری از خودش در شبکه‌های اجتماعی نشان داده که بدنش تا چه حد آماده و ورزیده است. او در این تصویر با شلوارک ورزشی در حالی که ماهی بزرگی را در دست دارد ایستاده و عضلات ورزیده شکمش بیش از هر چیز جلب توجه می‌کند تا مشخص شود که این مهاجم اروگوئه‌ای اهمیت خاصی برای آمادگی فیزیکی‌ قائل است.

1730494

دیدگاه‌ها