کد خبر : 1835527 | 05 مرداد 1401 ساعت 12:56 | 31.6K بازدید | 6 دیدگاه

گوندوغان: از گواردیولا عصبانی و ناراحت بودم

ایلکای گوندوغان، ستاره منچسترسیتی، صحبت‌های جالبی را درباره هفته آخر لیگ برتر فصل قبل عنوان کرده است.

گوندوغان: از گواردیولا عصبانی و ناراحت بودم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فصل گذشته با یک پیروزی دراماتیک در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند. 
شاگردان پپ گواردیولا باید برای به دست آوردن جام قهرمانی برابر استون ویلا به پیروزی می‌رسیدند اما در فاصله 14 دقیقه به پایان بازی با نتیجه 0-2 از این تیم عقب بودند و به نظر می‌رسید که دیگر شانسی برای پیروزی ندارند. 
اما حضور گوندوغان در زمین و به ثمر رساندن دو گل در دقایق پایانی ورق را برای سیتی برگرداند و آنها در نهایت با دو گل او و یک گل از رودری با نتیجه 2-3 برابر حریف به پیروزی رسیده و جام را بالای سر بردند. 

1677471
گوندوغان در مستندی به نام «در کنارهم: باز هم قهرمان!» درباره این بازی گفت:« همه ما می‌خواهیم بازی کنیم و من به یاد دارم که یک هفته قبل از آن برابر وستهام در ترکیب اصلی نبودم و اطمینان داشتم که برابر ویلا به میدان می‌روم. لحظه‌ای که فهمیدم در ترکیب اصلی نیستم بسیار از گواردیولا خشمگین و ناراحت شدم.»
او درباره شرایطش در آن زمان اظهار داشت:« من باز هم سعی کردم متمرکز بمانم و از بازیکنانی که در زمین هستند حمایت کنم. فکر می‌کنم توانستم بخشی از این ناراحتی را به درخشش در بازی تبدیل کنم. وقتی به زمین رفتم شرایط خوب نبود و ما گل دوم را هم خورده بودیم اما به عنوان بازیکن حرفه‌ای باید همیشه با تمام وجود بازی کنید و بهترین بازی ممکن را به نمایش بگذارید.»
این بازیکن درباره گل‌هایش اضافه کرد:« ما گل اول را زدیم و خوش شانس بودیم که این اتفاق افتاد. سپس در فاصله ده دقیقه سه گل زدیم. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. تحلیل این اتفاقات به این سرعت هنوز برای من دشوار است.»

دیدگاه‌ها