کد خبر : 1835109 | 02 مرداد 1401 ساعت 21:25 | 12.4K بازدید | 4 دیدگاه

ریاض محرز:

منچسترسیتی اشباع نشده؛ فقط به فکر قهرمانی هستیم

ریاض محرز، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید سیتیزن‌‌ها به قهرمانی‌های سال‌های اخیر خود دلخوش نیستند و رقبای این تیم نباید گمان کنند عطش سیتی برای فتح جام کاهش پیدا کرده است.

منچسترسیتی اشباع نشده؛ فقط به فکر قهرمانی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی، با اشاره به دشواری‌هایی که این تیم در آخرین هفته فصل گذشته لیگ برتر، برای رسیدن به عنوان قهرمانی داشت می‌گوید سیتیزن‌ها می‌دانند که قهرمانی‌شان هرگز تضمین‌شده نیست.

1729884

او همچنین به رقبای منچسترسیتی هشدار داد که گمان نکنند قهرمانی‌های چند سال اخیر، از عطش او و هم‌تیمی‌هایش برای قهرمانی‌های جدید کاسته است. منظور ریاض محرز از دشواری هفته آخر فصل گذشته، قهرمانی میلی‌متری آنها و سبقت گرفتن‌شان از لیورپول در هفته آخر لیگ برتر و دشواری پیروزی بر استون‌ویلا در آخرین بازی فصل است.

منچسترسیتی در حالی به هفته آخر فصل وارد شد که برای قهرمانی نیاز به پیروزی مقابل شاگردان استیون جرارد داشت. ولی ریاض و هم‌تیمی‌هایش ابتدا از استون‌ویلا 2-0 عقب افتادند ولی با حفظ روحیه در نهایت موفق شدند پیروز شده و جام قهرمانی را به‌دست بیاورند.

1729885

ریاض محرز بعد از پیروزی سیتی مقابل بایرن مونیخ، در بازی دوستانه دو تیم، گفت:" ما واقعا به دنبال پیروزی‌ و موفقیت‌های بیشتر هستیم. به محض شروع فصل، شور ما برای پیروزی آغاز می‌شود. این بزرگترین انگیزه برای ما است. ما هرگز فکر نمی‌کنیم که سال ساده‌ای در پیش داریم و نمی‌توانیم این‌طور فکر کنیم که شرایط این‌بار برایمان حتی کمی ساده‌تر خواهد بود.

ما از لحظه اول با 100 درصد توان به میدان می‌رویم چون این ذهنیت منچسترسیتی است. روز آخر فصل گذشته در بازی مقابل استون‌ویلا من با خودم فکر می‌کردم خدایا، حالا چکار باید بکنیم؟ ما در خانه بازی می‌کردیم و 2-0 عقب بودیم. ولی بعضی از بچه‌ها وارد زمین شدند و با روحیه به ما کمک کردند تا پیروز شویم. تیم ما اینطور تیمی است".

دیدگاه‌ها