کد خبر : 1835719 | 06 مرداد 1401 ساعت 23:06 | 74.7K بازدید | 14 دیدگاه

ستایش پپ از سه ستاره جدا شده منچسترسیتی

پپ گواردیولا در پیامی برای رحیم استرلینگ، گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو، بازیکنان سابق او که امسال تابستان از سیتی جدا شدند، از این سه بازیکن ستایش کرد.

ستایش پپ از سه ستاره جدا شده منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ، گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو، سه نفر از بازیکنان برجسته فصل‌های اخیر منچسترسیتی، امسال تابستان این تیم را ترک کرده و راهی دو باشگاه آرسنال و چلسی شدند. پپ گواردیولا سرمربی سابق آنها پیامی خطاب به این سه بازیکن منتشر کرد و با ستایش از آنها گفت خوش‌شانس بوده که با چنین ستاره‌هایی کار کرده است.

ژسوس و زینچنکو بعد از ترک سیتی راهی آرسنال شدند. تیمی که دستیار سابق گواردیولا، میکل آرتتا، هدایت آن را بر عهده دارد.

رحیم استرلینگ ستاره‌ای که گواردیولا در دوران حضور در سیتی او را یکی از بازیکنان محبوبش می‌دانست هم به چلسی پیوست.

گواردیولا در مصاحبه اخیر خود با تلویزیون منچسترسیتی فرصت را برای ستایش از این سه بازیکن مناسب دید.

سرمربی منچسترسیتی در این مصاحبه گفت:" اگر استرلینگ، ژسوس، و زینچنکو نبودند ما نمی‌توانستیم موفقیت‌هایی که در فصل‌های اخیر داشتیم را به‌دست بیاوریم.

رحیم کسی بود که ریتم حرکت تیم را تعیین می‌کرد. ما تیمی هستیم که زیاد پاس می‌دهد و رحیم در نقطه پایانی پاسها با حرکات انفجاری‌اش کار تیمی را تمام می‌کرد. دویدن‌های بی‌امان او به راست و چپ واقعا شگفت‌انگیز بود. رحیم بازیکنی است که می‌تواند هر سه روز یک‌بار بازی کند. او هرگز مصدوم نشد. یک بازیکن درجه‌یک.

1730840

الکساندر زمانی که از اوکراین آمد خیلی جوان بود. او به‌صورت قرضی به هلند رفت و وقتی برگشت باشگاه می‌خواست او را بفروشد یا دوباره قرض بدهد. ولی من مخالفت کردم. او وقتی همه خواب بودند در باشگاه وزنه می‌زد و تمرینات اضافی انجام می‌داد. زمان الکساندر بالاخره فرا رسید و برای ما عالی بازی کرد. الکساندر یک بازیکن در کلاس جهانی است و من دلم برایش واقعا تنگ می‌شود.

1730841

گابریل یکی از شریف‌ترین آدم‌هایی است که تا حالا با آنها کار کرده‌ام. بازی کردن در کنار سرخیو آگوئرو که از اسطوره‌های این باشگاه است و رقابت با او واقعا کار سختی بود. گابریل به‌عنوان یک بازیکن جوان که تازه از برزیل آمده بود باید با آگوئروی بزرگ رقابت می‌کرد. گابریل حتی اگر پنج دقیقه در زمین باشد هدفش این است که بهترین پنج دقیقه بازی عمرش را به‌نمایش بگذارد. دل‌مان برای او واقعا تنگ می‌شود".

1730842

 

دیدگاه‌ها