کد خبر : 1835598 | 05 مرداد 1401 ساعت 20:51 | 31.1K بازدید | 7 دیدگاه

لوکا یوویچ:

در رئال مادرید با بهترین‌های جهان کار کردم

لوکا یوویچ، ستاره جدید فیورنتینا مدعی شد در دوران حضور در رئال مادرید نکات فراوانی آموخته است.

در رئال مادرید با بهترین‌های جهان کار کردم

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ، مهاجم 24 ساله و صربستانی پس از جدایی از رئال مادرید به‌صورت آزاد به فیورنتینا پیوست و قراردادی دو ساله با گزینه تمدید برای دو فصل، با این باشگاه فلورانسی امضا کرد. حالا لوکا یوویچ در مصاحبه‌ای فاش کرد که چرا پس از سه سال حضور در رئال مادرید، تصمیم گرفت در فصل تابستان امسال به فیورنتینا محلق شود.

لوکا یوویچ گفت: "نمی‌دانم چقدر می‌توانم در مورد اهداف فصل آینده صحبت کنم، اما دوست دارم در لیگ کنفرانس قهرمان شویم. هواداران ویولا مستحق موفقیت‌های بزرگی هستند، فیورنتینا به اروپا راه یافته و وقتش رسیده که به‌طور مداوم در مسابقات برون مرزی حاضر باشیم.

1726971

ما برای شروع فصل آینده به بهترین شکل ممکن تمرین می‌کنیم، اما اینکه یک بازیکن به نقش جدید خود عادت کند، موضوعی زمان‌بر است. من سه سال پیراهن رئال مادرید را پوشیدم، توانستم با بهترین بازیکنان و مربیان جهان کار کنم، چیزهای زیادی یاد گرفتم و تجربه کسب کردم.»

مهمترین دلایل انتقالم به فیورنتینا، یکی جاه‌طلبی این باشگاه بود و دیگری اینکه سرمربی این تیم، فوتبال هجومی دوست دارد. فیورنتینا یکی از معدود تیم‌های ایتالیاست که نمایشی هجومی ارائه می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید بسیاری از بازیکنانِ اهل بالکان در فلورانس بازی کرده‌اند و حالا سه صرب دیگر نیز اینجا حضور دارند. من فقط می‌توانم امیدوار باشم که موفقیت‌های گذشته را تکرار کنم. من نیاز داشتم که زیر نظر یک سرمربی با این روش تمرین کنم؛ او شما را به تلاش فراوان وادار می‌کند."

دیدگاه‌ها