کد خبر : 1835625 | 06 مرداد 1401 ساعت 09:20 | 52K بازدید | 4 دیدگاه

کابوس برای دشان؛

ستاره بزرگ فرانسه جام جهانی را از دست داد؟

ممکن است پل پوگبا، ستاره تیم ملی فرانسه جام جهانی 2022 را به علت مصدومیت از دست بدهد.

ستاره بزرگ فرانسه جام جهانی را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور پل پوگبا در منچستریونایتد چندان موفقیت آمیز نبود و این هافبک جنگنده بسیاری از مسابقات این تیم را به دلیل مصدومیت از دست داد. حالا این روند هنگام بازگشت او به تورین نیز ادامه پیدا کرده و پوگبا قطعا هفته‌های ابتدایی فصل را از دست خواهد داد. پل پوگبا هفته گذشته و در تمرینات پیش فصل بیانکونری در لس آنجلس، دچار مصدومیت مینیسک جانبی در زانوی راست خود شد. ابتدا به نظر می‌رسید این ستاره فرانسوی در همان ایالات متحده تحت عمل جراحی قرار گیرد، اما پل پوگبا برای ادامه روند درمان خود روز چهارشنبه به ایتالیا بازگشت.

1617424

حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد دو سرنوشت احتمالی در انتظار پل پوگبا است که رقم خوردن یکی منجر به کابوس غیبت در جام جهانی 2022 برای این بازیکن خواهد شد. اولین راه حل این است که یک تکه از منیسک او خارج شود و در صورت رخ دادن این اتفاق، پل پوگبا بین 40 تا 60 روز از میادین دور خواهد بود، اما عموما این راه حل به‌طور کلی برای بازیکنان جوان‌تر در نظر گرفته می‌شود.

گزینه دیگر بخیه زدن محل مصدومیت است و اگر این روند درمانی برای پل پوگبا در نظر گرفته شود، او چهار الی پنج ماه از زمین فوتبال دور خواهد بود. در حقیقت ممکن است این گزینه به معنای از دست رفتن جام جهانی 2022 قطر برای پل پوگبا باشد، زیرا این تورنمنت در ماه‌های نوامبر و دسامبر برگزار می‌شود. به همین دلیل پل پوگبا به‌زودی و قبل از تصمیم گیری نهایی، با کادر پزشکی فرانسه و همچنین یک متخصص ارتوپدی مشورت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها