کد خبر : 1835632 | 06 مرداد 1401 ساعت 10:49 | 49.6K بازدید | 12 دیدگاه

گلزنی در اولین بازی؛

ترس کلوپ و لیورپول؛ این عادت ارلینگ هالند است!

ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی به دنبال تکرار روند درخشان گلزنی در اولین مسابقه است.

ترس کلوپ و لیورپول؛ این عادت ارلینگ هالند است!

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع پنجره پرهیجان تابستانی بود که منچسترسیتی دست به کار بزرگی زد و موفق شد ارلینگ هالند، ستاره گلزن و جوان دورتموند را با پرداخت حق فسخ این بازیکن به دورتموند، جذب کند. ارلینگ هالند در سال‌های اخیر به‌قدری درخشان بازی کرده بود که تقریبا تمام تیم‌های بزرگ اروپایی به دنبال او بودند، اما در نهایت منچسترسیتی زودتر از بقیه وارد عمل شد و این انتقال مهم را نهایی ساخت.

ابتدای هفته بالاخره موعد رونمایی از این گلزن نروژی فرا رسید و ارلینگ هالند برای اولین‌بار و در مسابقه‌ای دوستانه برابر بایرن مونیخ در ایالت متحده، با لباس آبی آسمانی منچسترسیتی به میدان رفت.  

1729628

شروع این بازیکن در ترکیب تیم جدیدش درخشان بود و او خیلی زود با گلزنی، توانایی‌های خود را نشان داد. ارلینگ هالند در دوران حدود دو ساله و نیمه حضور خود در بوندس‌لیگا و فوتبال آلمان، هفت بار با لباس دورتموند مقابل بایرن مونیخ به میدان رفت و جالب اینجاست هر هفت بار او و تیمش محکوم به شکست بودند.

البته نباید فراموش کرد ارلینگ هالند در این مسابقات عملکرد درخشانی برابر بایرن مونیخ داشته و علی‌رغم متحمل شدن باخت‌های متوالی، پنج بار برابر این تیم قدرتمند و پرافتخار موفق به گلزنی شده بود. حالا این هفته این روند تکرار شد و باز هم ارلینگ هالند توانست دروازه بایرن مونیخ را باز کند، اما تفاوت این‌بار اینجا بود که او در ترکیب منچسترسیتی بازی می‌کرد و با توجه به برتری 0-1 سیتیزن‌ها با تکیه بر همین گل، ارلینگ هالند بالاخره طعم پیروزی برابر بایرن مونیخ را در هشتمین تقابل چشید.

ارلینگ هالند در سال‌های اخیر همیشه در تیم‌های جدید خود در اولین مسابقه موفق به گلزنی شده است. این اتفاق رسمی در لباس مولده، سالزبورگ و دورتموند نیز رخ داده و حالا ارلینگ هالند در اولین بازی دوستانه در ترکیب سیتی نیز توانست دروازه حریف را باز کند.

ابتدای هفته بعد سیتی در سوپرجام به مصاف لیورپول می‌رود و این روند موید آن است که شاگردان یورگن کلوپ در اولین بازی رسمی ارلینگ هالند، باید مراقب باشند او دوباره دروازه را باز نکند.

1729629

دیدگاه‌ها