کد خبر : 1835646 | 06 مرداد 1401 ساعت 12:13 | 180.7K بازدید | 22 دیدگاه

می‌خواهم با وجود او خودم را محک بزنم؛

واکنش جالب سرعتی‌زن تیم ملی به بازگشت موسوی

مهدی جلوه، سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران به بازگشت محمد موسوی واکنش نشان داد.

واکنش جالب سرعتی‌زن تیم ملی به بازگشت موسوی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت رضا عابدینی در هفته اول لیگ ملت‌ها مهدی جلوه جای او را در ترکیب تیم ملی گرفت و اتفاقاً توانست در طول مسابقات قابلیت‌های بالای خود را به‌نمایش بگذارد. هرچه رقابت‌ها جلو رفت سرعتی زن جوان تیم ملی عملکرد بهتری از خود ارائه داد و ثابت کرد که آینده درخشانی در انتظارش خواهد بود.

با این حال مهدی جلوه کار بسیار دشواری برای حضور در ترکیب شروع کننده تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان خواهد داشت چرا که با توجه به بازگشت سید محمد موسوی و علی اصغر مجرد و البته حضور امیرحسین توخته، ترافیک بالایی از بازیکنان در این پست وجود دارد.

به بهانه پایان لیگ ملت‌ها و البته انتشار لیست تیم ملی با مهدی جلوه هم صحبت شدیم که در اینجا می‌توانید مشروح صحبت‌های او با خبرنگار ورزش سه را بخوانید.

او در مورد جایگزین شدن در ترکیب ایران پس از مصدومیت رضا عابدینی گفت: اول باید خداراشکر کنم که شرمنده نشدم و توانستم عمکرد خوبی داشته باشم.‌ در مورد عملکرد تیم در لیگ جهانی، همه دیدند که یک عملکرد خیلی خوب و دور از انتظاری داشتیم و هرچه جلوتر رفتیم شرایط بهتر و تیم هماهنگ‌تر شد؛ هر روز بچه‌ها بیشتر به هماهنگی و خودباوری رسیدند و این نوید روزهای خوب را می‌دهد.

جلوه در مورد کار در تیم ملی جوانان با بهروز عطایی و حضور در جمع نفرات اصلی تیم ملی بیان کرد: من از روزی که در تمرین تیم بزرگسالان شرکت کردم با این هدف بود که به جمع نفرات اصلی برسم و در این مسیر حرکت می‌کردم. من منتظر این روز بودم و خدا خواست این اتفاق زودتر برایم افتاد. کار با بهروز عطایی بسیار لذت‌بخش است و این حس دو طرفه است؛ من هم با بهروز عطایی راحت‌تر کار می‌کنم.

1730722

این بازیکن تیم ملی والیبال در مورد انتقادات در هفته اول به دفاع روی تور ایران و پیشرفت در هفته‌های بعدی گفت: بحث پیشرفت نیست، دفاع یکی از قشنگترین و سخت‌ترین کارهای والیبال است. این نقطه ضعف ما نبوده و سطح والیبال لیگ جهانی برای بازیکنان با تورنمنت‌های دیگر متفاوت است و فقط والیبال بازی کردن باعث شد بهتر شویم. بازی‌ها رفته‌رفته باعث شد هماهنگی به‌وجود بیاید تا در دفاع، زمان مناسب برای پریدن و تشخیص بهتر را داشته باشیم.

جلوه در خصوص باخت ایران در ست پنجم مقابل لهستان اظهار داشت: می‌توانستیم لهستان ببریم و بعد از بازی اول با لهستان و پیروزی مقابل آمریکا خیلی بازی کردن می‌توانست برای ما راحت‌تر باشد؛ ولی والیبال است و با چراها نمی‌توان قضیه را حل کرد و فقط درسی است که گرفته شده. لهستان تیم قابل احترامی است و درست است ما سوار بر بازی بودیم ولی یک سر والیبال باخت است و آنها توانستند ما را شکست دهند.

جلوه در مورد لیست جدید تیم ملی و بازگشت موسوی و مجرد و احتمالا عدم حضور او در مسابقات قهرمانی جهان گفت: در لیستی که من دیدم ۴سرعتی‌زن در لیست بوده و احتمالا با ۴ سرعتی‌زن به مسابقات می‌رویم. حالا چه بروم و چه نروم سرباز این کشور هستم و فرقی نمی‌کند. در این تایمی که در اردو هستم هم با نهایت توان تمرین می‌کنم و اگر صلاح کادرفنی این باشد که من بتوانم به تیم کمک کنم؛ هستم و اگر نباشم به تصمیم‌شان احترام می‌گذارم. به نظر خودم حضور موسوی می‌تواند محک خوبی برایم باشد تا ببینم در چه جایی هستم و بتوانم خیلی چیزها از او یاد بگیرم.

دیدگاه‌ها