کد خبر : 1835667 | 06 مرداد 1401 ساعت 14:54 | 14.8K بازدید | 6 دیدگاه

سه هفته نخست لیگ برایمان خیلی سخت است

نوری: فقط کاپیتان تیم ملی باید با اسکوچیچ حرف بزند

کاپیتان اسبق پرسپولیس اعتقاد دارد برای حل مشکل تیم ملی، باید جلسه‌ای را با بازیکنان و سرمربی ترتیب داد.

نوری: فقط کاپیتان تیم ملی باید با اسکوچیچ حرف بزند

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که محمد نوری بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و کاپیتان سال‌های پیش پرسپولیس به‌عنوان عضو جدید کادرفنی ذوب آهن به جمع دستیاران مهدی تارتار اضافه شد تا او نیز به‌صورت رسمی کار خود را به‌عنوان مربی آغاز کند.

نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه در مورد اردوی تهران و بازی‌های دوستانه گفت: اردوی خیلی خوبی بود و هدفمان برگزاری چند بازی دوستانه بود که 2 دیدار را برگزار کردیم. ما از این بازی‌ها دنبال کسب نتیجه یا شکست تیمی نیستیم و فقط به دنبال این موضوع هستیم تا نقاط ضعف تیم را در بازی‌های دوستانه پیدا کنیم. خدا را شکر تا حدودی در این دو بازی به اهدافمان رسیدیم. برای یک آغاز پرقدرت در لیگ برتر آماده می‌شویم.

وی درباره اضافه شدن به کادرفنی ذوب آهن و آغاز کار مربیگری نیز اظهار داشت: خیلی خوشحالم که کارم را با تیم خوب ذوب آهن شروع کردم. آنها تیم ریشه داری هستند و برخی اصول را در تیم‌های پایه رعایت می‌کنند. آقای تارتار چهار دوره در تیم‌های پرسپولیس، پارس جنوبی و پیکان سرمربی من بوده‌اند. خیلی خوشحالم که ایشان این پیشنهاد را به من دادند. خوشحالم که هم در خدمت آقای تارتار هستم و هم تیم خوب ذوب آهن.

نوری درباره بازیکنان هم پستی وی در ذوب آهن گفت: خود من بیشتر در خط هافبک و خط تهاجمی بازی می‌کردم. تا جایی که بتوانم سعی می‌کنم تجربیاتم را در اختیارشان بگذارم. اگر آقای تارتار صلاح بدانند، روی بازیکنان تخصصی کار می‌کنیم. من برای کمک آمده‌ام و امیدوارم که بتوانم در روند رو به جلوی تیم موثر باشم.

1542392

مربی ذوب آهن درباره قرعه این تیم در لیگ جدید نیز اظهار داشت: سه هفته نخست، بازی‌های سخت و سنگینی است. کارمان را از بازی با پرسپولیس شروع می‌کنیم که جزو قوی‌ترین تیم‌های ایران است. تراکتور نیز سرمربی خارجی دارد و بازیکنان خوبی جذب کرده است. تیم مس نیز سومین حریف ماست که خیلی هزینه کرده و مهره‌های خوبی را به‌خدمت گرفته است. فکر می‌کنم سه بازی نخست ما، سه مسابقه خیلی سنگین است. امیدوارم که از این دیدارها سربلند خارج شویم.

دستیار جدید تارتار درباره پیشرفت ذوب آهن در فصول اخیر و اهداف تیم برای لیگ آینده توضیح داد: با توجه به بودجه‌ای که باشگاه ذوب آهن دارد، نمی‌توانیم مانند سایر تیم‌ها در نقل و انتقالات هزینه زیادی کنیم. بازیکنان با پیشنهادات بهتری روبه‌رو می‌شوند و شاید اولویتشان بحث مالی باشد. ما هم با توجه به بودجه‌ای که باشگاه داشته و بازیکنانی که جذب کرده‌ایم، توانستیم نفراتی را در اختیار بگیریم و نسبت به بضاعتمان وارد مسابقات می‌شویم.

او ادامه داد: تمام تلاشمان را به‌کار می‌گیریم تا خیلی بهتر نتیجه بگیریم ولی واقعیت امر این است 7، 8 تیم در لیگ حضور دارند که از نظر بودجه قابل مقایسه نیستند. بازیکنان گران‌قیمتی جذب کرده‌اند و ما نیز تا جایی که توانستیم، بازیکنانی که مانده بودند؛ به‌خدمت گرفتیم و امیدوارم اهدافی که آقای تارتار دارد؛ بتوانیم جلو ببریم.

نوری در پایان درخصوص وضعیت تیم ملی و اینکه به جام جهانی امیدوار است یا خیر، گفت: حقیقتا با شرایطی که پیش آمده، کار را سخت کرده است. در یک برهه زمانی گفتند اسکوچیچ نباشد ولی دوباره او را برگرداندند. بازیکنان دو دسته شده‌اند. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد، به سود تیم ملی باشد. به نظر من هماهنگی و یکدلی بازیکنان باعث موفقیت‌ها شده است. حالا که آقای اسکوچیچ مانده‌اند، باید بین بازیکنان جلسه‌ای برگزار شود و فقط از طرف کاپیتان صحبت شود و نه غیره. امیدوارم مشکلات حل شود و تیم ملی در جام جهانی به نتایجی که می‌خواهد دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها