کد خبر : 1835675 | 06 مرداد 1401 ساعت 15:28 | 52.2K بازدید | 25 دیدگاه

آجورلو از این سرمربی راضی است(عکس)

برخورد گرم مدیرعامل و سرمربی استقلال یکی از صحنه های جالب بازی دوستانه روز گذشته بود.

آجورلو از این سرمربی راضی است(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران برای برپایی اردوی آماده سازی پیش فصل راهی ترکیه شده است. این تیم روز گذشته در سومین دیدار دوستانه مقابل کچی اورن گوجو به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. بازی دوستانه آبی ها مقابل حریف ترکیه ای، یک میهمان ویژه داشت.

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با حضور در محل تمرین آبی ها، بازی دوستانه با کچی اورن گوجو را از نزدیک تماشا کرد. او در پایان مسابقه نیز نزد اعضای تیم رفته و ضمن خوش و بش، دقایقی نیز با آنها گفت و گو کرد.

رویارویی سرمربی و مدیرعامل استقلال، یکی از صحنه های جالب دیدار آجورلو با اعضای تیم بود. ساپینتو و آجورلو به گرمی یکدیگر را در آغوش گرفته و برای چند دقیقه باهم گپ صمیمانه ای زدند. مدیرعامل آبی پوشان امیدوار است تا تیم با سرمربی جدید همان شرایطی را پیش ببرد که در فصل قبل داشت و به قهرمانی منتهی شد.

1730734

بعد از قهرمانی استقلال و جدایی فرهاد مجیدی، مدیریت استقلال با چالش بزرگی روبه‌رو شد. آنها بعد از مذاکره با گزینه های متعدد با ریکاردو ساپینتو به توافق رسیدند تا این مربی پرتغالی هدایت مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را عهده دار شود. آجورلو در صحبت های خود با اعضای تیم بعد از بازی روز گذشته، تاکید کرد که باشگاه با تمام توان کنار تیم بوده و از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است که تیم استقلال اردوی خود در ترکیه را این هفته به پایان می رساند. این تیم در بازی نخست خود در ترکیه به تساوی بدون گل رسید و در بازی دوم تیم پیرلو را با نتیجه دو بر صفر شکست داد. کچی اورن گوجو سومین حریف تدارکاتی شاگردان ساپینتو بود که اولین شکست با سرمربی پرتغالی را به آنها تحمیل کرد.

دیدگاه‌ها