کد خبر : 1835692 | 06 مرداد 1401 ساعت 17:14 | 33.8K بازدید | 6 دیدگاه

ویدیویی که فوتبال ایتالیا را به‌هم ریخت

باورنکردنی: درگیری فیزیکی مدیر و سرمربی تورینو

ویدیویی باورنکردنی که از درگیری فیزیکی میان مدیر ورزشی و سرمربی تورینو منتشر شد، جنجال‌های زیادی را در ایتالیا به راه انداخت.

باورنکردنی: درگیری فیزیکی مدیر و سرمربی تورینو

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ایتالیا هنوز هم در شوک ویدیویی است که روز گذشته از اتریش منتشر شد. جایی که داویده وانیاتی مدیر ورزشی تورینو با ایوان یوریچ سرمربی این تیم به‌شدت درگیر شده و کار به مجادلات فیزیکی می‌کشد و شاید اگر فرد میانجیگر در آنجا حضور نداشت، این دو نفر برخورد فیزیکی شدیدی با هم انجام می‌دادند.

تیم فوتبال تورینو اردوی پیش فصل خود را در کشور اتریش برگزار کرده است. چند روز پیش بود که یک رسانه ایتالیایی مدعی شد در اردوی این تیم درگیری شدیدی به‌وجود آمده و سپس رسانه کالچو مرکاتو ویدیویی از این مجادلات را منتشر کرد. طبق گزارش Football Italia، گفته می‌شود که یوریچ از عدم سرمایه‌گذاری تیمش در این تابستان خشمگین است.

1730774

در این ویدیو باورنکردنی صدای وانیاتی در حال فریاد زدن بر سر یوریچ شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد او سرمربی تیم را را هل می‌دهد. وانیاتی با عصبانیت واکنش نشان می‌دهد و یکی دیگر از کارکنان باشگاه که به نظر می‌رسد مارکو پلگری است؛ او را مهار می‌کند،  و البته ناامیدانه تلاش می‌کند این دو مرد را از هم دور نگه دارد.

در تمام این ویدیو که صدای فریاد دو نفر بلند شده است، شخصی از طبقه دوم هتل به‌صورت مخفیانه در حال فیلمبرداری است و او این ویدیو را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. فوتبال ایتالیا نوشته است که هتل محل اقامت تورینو کاملا قرنطینه بوده و شخصی که مشغول فیلمبرداری است، قطعا یکی عوامل تیم و یا یکی از بازیکنان تورینو است.

1730777

فوتبال ایتالیا گزارش داده است که وانیاتی بارها فریاد زده است: «صدایت را برای من بلند نکن، تو هیچ احترامی نداری! من تنها کسی هستم که در مقابل آن عوضی از تو دفاع می‌کنم!» و به نظر می‌رسد منظور وانیاتی، رئیس تورینو یعنی اوربانو کایرو است.

مدیر ورزشی تورینو در بخش دیگری از صحبت‌هایش فریاد می‌زند: «تو فقط تیمی که من به تو می‌دهم؛ هدایت کن. فهمیدی؟ کافی است. به اندازه کافی تحملت کرده‌ام!»

این ویدیو با واکن‌های شدیدی در ایتالیا همراه شده است. هواداران تورینو در اعتراض به بحران و اختلافات درون باشگاهی، دست به اعتراض زده‌اند و خواهان تصمیم فوری در این خصوص هستند.

پس از این جنجال‌ها، وانیاتی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: همانطور که دیدید، بحثی در جریان بود. البته که دیدن آن صحنه‌ها چیز خوبی نیست، اما وقتی دو نفر واقعاً به انجام درست کارها اهمیت می‌دهند، این اتفاقات رخ می‌دهد. مربی مطمئناً بازیکنان را در اسرع وقت می‌خواهد، ما در باشگاه تلاش می‌کنیم آنچه را که در بازارِ دشوار نقل و انتقالات ممکن است، انجام دهیم. بازیکنانی را که او می‌خواهد می‌آوریم.

1730775

وانیاتی مدعی شد که پس از این درگیری، یوریچ را در آغوش گرفته است. او گفت: آنچه را که باید بگوییم گفتیم، بعد همدیگر را در آغوش گرفتیم. ما دو فرد واقعی، دو فرد بسیار صادق هستیم که صحبت‌هایمان را صادقانه به مردم می‌گوییم، بنابراین به لطف این بحث‌ها می‌توانیم دوباره به بهترین شکل ممکن کارمان را برای تورینو شروع کنیم.

وانیاتی درباره اینکه او میان فریادهایش به رئیس تورینو یعنی اوربانو کایرو اشاره کرده است، گفت: وقتی بحث و جدل وجود دارد، چیزهایی می‌گویید که شاید منظورتان آن صحبت‌ها نیست. موضوع این نیست، بلکه درک این موضوع است که چرا این اتفاق بین من و یوریچ افتاد. این یعنی هر دوی ما بهترین اتفاقات را برای باشگاه می‌خواهیم و باید تلاش کنیم تا در اسرع وقت بازیکنان مد نظر او را جذب کنیم.

دیدگاه‌ها