کد خبر : 1835723 | 07 مرداد 1401 ساعت 00:10 | 17.4K بازدید | 5 دیدگاه

تصمیم کلوپ؛ ادامه پیش‌فصل در هفته اول فصل

لیورپول در تصمیمی عجیب قصد دارد آخرین بازی دوستانه پیش‌فصل خود را بعد از انجام اولین مسابقه‌اش در هفته اول لیگ برگزار کند.

تصمیم کلوپ؛ ادامه پیش‌فصل در هفته اول فصل

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول قصد دارد بعد از انجام اولین بازی خود در لیگ برتر، بازی‌ای که در هفته اول این لیگ مقابل فولام برگزار خواهد شد، در یک دیدار دوستانه به میدان برود. این بازی که رقیب لیورپول در آن هنوز اعلام نشده، آخرین مسابقه پیش‌فصل شاگردان یورگن کلوپ خواهد بود.

1730847

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، امروز بار دیگر از تقویم مسابقات لیگ برتر انگلیس انتقاد کرد و خبر داد که تیمش یک روز بعد از بازی با فولام در هفته اول لیگ برتر، در یک دیدار دوستانه شرکت می‌کند.

لیورپول پس‌فردا در فینال کامیونیتی‌شیلد به مصاف منچسترسیتی می‌رود. قرمزها یک روز بعد در آنفیلد دیداری دوستانه با استراسبورگ برگزار کرده و شنبه بعد، در هفته اول لیگ برتر، مهمان فولام هستند. یورگن کلوپ امروز فاش کرد که تیمش فردای دیدار با فولام پشت درهای بسته دیداری دوستانه برگزار خواهد کرد. در انگلیس گفته می‌شود حریف احتمالی لیورپول در این بازی استون‌ویلا است.

1730848

کلوپ در این‌باره گفت:" نمی‌توانم این واقعیت را نادیده بگیرم که بعد از این دیدار مهم، دیدار با منچسترسیتی، فصل شروع می‌شود. بنابراین چاره‌ای نداریم جز آنکه دوران پیش‌فصل را در اوایل فصل ادامه بدهیم.

من رقابت را دوست دارم ولی معتقدم می‌شود برای بازی‌های جام حذفی ما و منچسترسیتی تاریخ‌های دیگری تعیین شود. چون ما نسبت به تیم‌های دیگر، فصل طولانی‌تری داریم و با بازی روز شنبه دوران پیش‌فصل ما کوتاه‌تر از بقیه تیم‌ها می‌شود. این اصلا منطقی نیست. در آلمان بعد از مسابقه سوپرجام، دو تیمی که در آن بازی حضور دارند از شرکت در هفته اول جام حذفی معاف می‌شوند".

دیدگاه‌ها