کد خبر : 1835740 | 07 مرداد 1401 ساعت 10:46 | 29.9K بازدید | 13 دیدگاه

تجدید خاطره در آمریکا؛ بیل در اردوی رئال (عکس)

گرت بیل، ستاره ولزی، برای دیدار با هم تیمی‌های سابقش به اردوی رئال مادرید در آمریکا رفت.

تجدید خاطره در آمریکا؛ بیل در اردوی رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بیل پس از پایان مهلت قراردادش با رئال مادرید در تابستان سال جاری از این تیم جدا شد و به لس آنجلس اف سی پیوست. 
حضور رئال مادرید در آمریکا و شهر لس آنجلس برای برگزاری تور پیش فصل باعث شده بود که بسیاری انتظار حضور این بازیکن در اردوی این تیم را داشت باشند. 
در واقع تعداد زیادی از این که او زودتر از این برای دیدار با هم تیمی‌هایش راهی محل اقامت و برگزاری تمرینات این تیم نشده بود، تعجب کرده بودند چون جورجو کیه‌لینی، هم تیمی او در لس آنجلس اف سی، خیلی زودتر برای دیدار با هم تیمی‌های سابقش به اردوی یوونتوس رفته بود. 
اما در نهایت، این اتفاق رخ داد و بیل پیش از بازگشت رئال مادرید به اسپانیا در روز یکشنبه، به جلسه تمرینی این تیم رفت تا از نزدیک با بازیکنانی که سال‌ها در کنارشان بازی کرده بود دیدار و گفتگو کند. 

1730871


تصاویر منتشر شده از حضور این مهاجم ولزی در تمرینات رئال نشان می‌دهد که حضور او جو خوبی را در تمرین ایجاد کرده است و بازیکنانی مانند کریم بنزما و لوکا مودریچ استقبال گرمی از او کردند و به گفتگو و شوخی با هم تیمی‌ سابقشان مشغول شدند. 
بیل تا به حال شرایط خوبی را در لیگ آمریکا تجربه کرده است. او در اولین بازی با پیراهن لس آنجلس اف سی موفق شد پیروزی 1-2 برابر نشویل را با این تیم تجربه کند و در بازی مقابل اسپورتینگ کانزاس سیتی نیز اولین گلش برای این تیم را در دقیقه 83 وارد دروازه حریف کرد تا بازی با نتیجه 0-2 به سود لس آنجلس اف سی به پایان برسد.

دیدگاه‌ها