کد خبر : 1835761 | 07 مرداد 1401 ساعت 13:38 | 81.1K بازدید | 22 دیدگاه

راز بازگشت محمد موسوی از زبان سرمربی تیم‌ ملی

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد چگونگی بازگشت سیدمحمد موسوی توضیح داد.

راز بازگشت محمد موسوی از زبان سرمربی تیم‌ ملی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از رقابت‌های المپیک توکیو بود که سعید معروف به شکل رسمی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. با این حال همچنان ابهاماتی در مورد سیدمحمد موسوی وجود داشت چرا که این ستاره والیبال ایران موضع دقیقی در رابطه با خداحافظی یا ادامه کار خود در تیم ملی نداشت.

محمد موسوی بعد از المپیک در هیچ رقابت ملی به میدان نرفت اما در روزهای اخیر لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام و بر این اساس مشخص شد که این سرعتی زن با تجربه، تیم بهروز عطایی را در رقابت های حساس قهرمانی جهان که از اوایل شهریور ماه در دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار می‌شود، همراهی خواهد کرد.

در همین ارتباط بهروز عطایی که امروز در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود درباره فرآیند بازگشت سیدمحمد موسوی به تیم ملی توضیح داد. عطایی اعلام کرد از روز اولی که هدایت تیم ملی را برعهده گرفته با سیدمحمد موسوی در ارتباط بوده است. او گفت: با توجه به اینکه سن محمد موسوی از ۳۰ سال عبور کرده دوست نداشتم او دچار فرسایش شود و در همه تورنمنت‌ها حضور داشته باشد. در واقع من می‌خواهم که بازیکنی با این کیفیت در رقابت‌های مهم‌تر مثل همین قهرمانی جهان، انتخابی المپیک و خود المپیک تیم ملی را همراهی کند تا دچار فرسایش نشود.

دیدگاه‌ها